به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه:

پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در پیامی هفته عقیدتی سیاسی سپاه را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۳۰۳۹۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام علی ترکاشوند مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)  مهرشهر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه  و بسیج پیام تبریکی صادر نمودند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون داشتن اعتقاداتی قوی و برگرفته از قرآن، سیره اهل بیت، ذکر و یاد خدا، مناجات با حق، حضور قلب، نماز و روزه نمی‌شود پاسدار انقلاب اسلامی ساخت و حتی خود پاسدار هم سالم نمی‌ماند‌. با توجه به رابطه نزدیک سپاه و بسیج با آحاد مردم وجامعه تأثیر این معنویت بر روی جامعه بسیار زیاد است وباعث می شود جامعه هم متأثر از این نهاد ولایی وانقلابی به یک جامعه مؤمن، انقلابی و سالم مبدل شود و چنین جامعه اس با خود سازی، جهاد تبیین و احیای فریضتین امر به معروف ونهی از منکر امکان پذیر است.
عمق‌بخشی به مبانی دینی، معارف اسلامی و انقلابی و تربیت معنوی فرماندهان و پاسداران ایثارگر، پرتلاش، رشید و شجاع سپاه به گونه‌ای هدف‌گذاری و اجرایی شود که در مقابله با جنگ نرم و سخت دشمنان و مخالفان این نظام دینی و انقلابی از آمادگی لازم برخوردار بوده، به گونه‌ای که به مدد این آمادگی معنوی بتوانند ضمن اثرگذاری بر محیط پیرامون خود، همواره در همه عرصه‌های دینی و انقلابی پیشرو و پیش‌برنده باشند.
به تعبیر مقام معظم رهبری آثار و افکار شهید مطهری زیر بنای حکومت جمهوری اسلامی ایران است .اندیشه و گفتاری که هیچ گاه رنگ کهنگی نگرفته و اندکی تامل در آثار ایشان نشان از تازگی و همواره بروز بودن دارد.ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تبریک به همه مربیان عقیدتی و سیاسی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج امیدواریم با تلاش و کوشش شما مربیان محترم، شاهد تربیت آینده سازانی باشیم که ترقی ،پیشرفت وآبادانی ایران اسلامی سرلوحه آنها باشد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها