هویت انقلاب بر جان دشمنان چنگ انداخته و رها نمی کند

وزیر کشور  گفت: امروز زوزه های غرب و رژیم صهیونیستی به دلیل احساس نزدیکی فروپاشی آنان است و احساس می کنند هویت انقلاب بر جان های آنها چنگ انداخته و رها نمی کند.
کد خبر: ۹۴۳۰۶۲۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، احمد وحیدی وزیر کشور در آیین معارفه استاندار کرمان اظهار کرد: هنوز مانده تا دریابیم شهید سلیمانی چه کرد؛  همین بس که بدانیم آن شهیدی که امروز افتخار داریم از او صحبت کنیم مفاهیمی را وارد ادبیات مذهبی و ادبیات مبارزاتی و ادبیات این نظام مقدس کرد که جبهه های جدیدی پشت آن باز و ساخته شد.

وزیر کشور تصریح کرد:  مدافع حرم کلمه بزرگی است و شهید سلیمانی تجلی عینی و عملی مفهوم بزرگی را پیاده کرد و مفهوم بلندی در ادبیات مذهبی ما درست کرد و امروز مدافع حرم بعد از آن مراحلی که شهدا و رزمندگان و مجاهدین ما پشت سر گذاشتند جبهه جدیدی در امتداد آن جبهه ساخت و اگر این ادبیات نو به نو تولید نشود و مجاهدین مربوط به خودش ساخته نشود دچار کُندی راه می شویم و باز کردن این راه ها به مردان بزرگی همچون شهید سلیمانی عزیز نیاز دارد.

 

 

این مقام مسئول افزود:  خدا بی جهت کسی را عزیز نمی کند و وقتی شهید ما به این اوج از عظمت می رسد و در دل مردم ما و همه مبارزین جهان جا گرفته یعنی خداوند با حساب و کتاب این کار را انجام داده

 

وحیدی تصریح کرد: وقتی کسی به این رفعت و عزت فردی می رسد عبرت و درس بزرگی است و به ما نشان می دهد خیلی کارها می توانیم و خیلی راه ها نرفتیم.

 

وحیدی اظهار کرد: حاج قاسم برای ما حجتی است که نشان می دهد این راه ها رفتنی است و می شود رسید؛ خداوند، راه عبد بودن را برای همه باز کرده و برای شهید سلیمانی الگو و اسوه ای برای ما نشان داده که می توان به آن رفعت رسید و ما مدیون او هستیم و او موجی از پس موج دیگری در انقلاب ما آفرید و مدیون او در این موج آفرینی ها هستیم.

 

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه بسیاری از مسائل نظام یگانه و منحصر به این انقلاب است؛ تصریح کرد: کار بزرگی اتفاق افتاده و انقلاب و نظام ما دنیا را عوض کرده و بحث ایران نیست بحث دنیا است و جمهوری اسلامی در نقطه ای قرار گرفته که امروز مرزها را در زمینه های مختلف می تواند جابجا کند.

 

 

وی ادامه داد: امروز خیلی ها در دنیا، هویت خود را پیوسته به نظام اسلامی می دانند زیرا نظام جمهوری هویت های جدیدی آفریده و مرزهای جدید تعریف کرده و مدافعان بزرگی پشت این خطوطی که انقلاب آفریده دفاع می کنند و جلو می روند و این مرزها مرتب به جلو رانده می شود و دنیای غرب اسیر دست پیشرفت مرزهایی است که ایران جلو می برد.

 

 

وزیر کشور  گفت: امروز زوزه های غرب و رژیم صهیونیستی به دلیل احساس نزدیکی فروپاشی آنان است و احساس می کنند هویت انقلاب بر جان های آنها چنگ انداخته و رها نمی کند.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: آنقدر از این مسئله دچار وحشت هستند که با انواع حیله ها سعی می کنند برزرگی های آفریده شده در انقلاب را با عملیات روانی و جنگ رسانه ای در ذهن مردم کوچک کنند اما نمی توانند.

 

 

وی با تأکید بر اینکه آنها از آفرینش های نو به نو انقلاب در هراس هستند؛ دیروز از نام امام و امرو از نام رهبری و حماسه آفرینی ها و از شهید سلیمانی می ترسند؛ گفت: هر روز میدان جدیدی از آنان به نفع انقلاب و ارزش ها گرفته می شود؛ چیزی که مردم دنیا بیش از هر زمان به آن احتیاج دارند.

 

وحیدی ادامه داد: کسانی به دنبال این هستند جمهوری اسلامی را از پیمودن گام های بلند باز بدارند اما امروز گام های بلندی برداشته شده و آثار آن به تدریج نمایان می شود؛ از جمله ریل گذاری اقتصادی که آثار آن به تدریج نمایان می شود؛ چرا سعی می‌کنند دولت سیزدهم و شخص آیت‌الله رئیسی که برادر مجاهد، مخلص، ساده  وخدمتگزار است را هدف قرار دهند؟ رئیس‌جمهوری بار مسئولیت‌های بزرگی را بر عهده گرفته و همین که ریل اقتصادی می‌خواهد تغییر کند مهم است و رئیس‌جمهوری برای اینکه می‌داند این برای نظام مهم است شانه‌اش را زیر این بار قرار می‌دهد.

 

 

وی افزود: در استان بزرگ کرمان حتماً یکی از کارهای بزرگ جلو بردن سیاست های ملی و استانی است که باید با قدرت دنبال شود و اتفاقات بزرگی باید بیفتد

 

این مقام مسئول تصریح کرد: ما در حداکثر تحریم هستیم اما ببینید چه طرح هایی اتفاق می افتد و الان فرم جدیدی از یارانه ها در دستور کار است و سنگرهای فتح یکی پس از دیگری آماده است که توسط مردم ما فتح شود.

وحیدی خاطر نشان کرد:  هم اکنون ابرقدرت‌ها در برخی مسائل محتاج ما هستند این افتخار بزرگی است و دشمنان خارجی و مزدوران داخلی تلاش می‌کنند دستاوردهای جمهوری اسلامی را ضعیف نشان دهند و این در حالی است مردم پای کار هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار