خدمات گروه های جهادی هزینه های زیادی را از دوش دولت برداشته است

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: خدمات جهادگران اردوهای جهادی برای مناطق محروم با کمترین هزینه ها و بدون چشمداشت صورت می گیرد و هزینه های زیادی را از دوش دولت برداشته است.
کد خبر: ۹۴۳۰۶۴۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سعید هژبری روز شنبه در آیین تجلیل از جهادگران فاطمی به مناسبت هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: مصداق بارز این مدعا انجام هشت هزار پروژه مختلف بسیج سازندگی در طی سال های اخیر است که دولت برای انجام این طرح ها باید بیش از ۱۷۲ میلیارد تومان هزینه می کرد اما گروه های جهادی این طرح ها را با حداقل هزینه ها به سرانجام رسانده اند.

وی با بیان اینکه بسیجیان جهادگر همواره بر اساس مقتضیات زمانی و مکانی بر حسب تخصص خود آماده خدمات رسانی به مردم هستند، افزود: رویکرد خدمات محور بسیج سازندگی در طول ۲ دهه شکل گیری این سازمان، باعث ارائه خدمات گسترده به مناطق محروم بوده است.

هژبری یادآور شد: گروه های جهادی متشکل از افراد متخصص در زمینه های گوناگون هستند که زیر لوای بسیج بدون هیچ چشمداشتی خود را وقف خدمتگذاری بی منت به مردم نیازمند و نقاط محروم و دورافتاده عشایری، روستایی و حاشیه شهرها کرده اند و در حوزه های مورد نیاز حضور فعال دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید این فرهنگ ناب بسیج سازندگی در بطن جامعه بیشتر از گذشته گسترش یابد، اضافه کرد: گروه های جهادی همواره با اتکا به ایمان و اراده خود سختی ها و موانع را به چالش کشیده و نتایج ثمربخش فعالیت گروه های جهادی در همه نقاط استان به ویژه نقاط محروم روستایی و عشایری هویداست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار