مزار شهدای گمنام کنارک غبار روبی و عطرافشانی شد

به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۳۰۹۵۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، در ابتدای این مراسم معنوی حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم بامری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: آنچه که امروز باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این مرز و بوم شده است جان فشانی شهدایی است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند.

وی در ادامه احترام به مقام شهدا و علی الخصوص شهید والا مقام مطهری که این هفته با یاد و خاطر این شهید بزرگوار نامگذاری شده است افزود: روزگاری این افراد، برای حفظ استقلال و اقتدار ایران اسلامی با حضور در جبهه های نبرد و با نثار جان خود درهای وابستگی به بیگانه را بستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تصریح کرد: امروز، جوانان غیور ایران باید در جبهه علم آموزی، تولید دانش و فناوری، گره های وابستگی را باز کرده و با شکوفایی علمی و توسعه فناوری، کشور را به خودکفایی همه جانبه برسانند و این مهم یکی از والاترین رسالت ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار