مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان:

جهاد تبیین، خُنثی‌کننده توطئه دشمنان است

زنجان_مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با اشاره به تلاش دشمنان برای خدشه وارد نمودن افکار و عقاید ملت انقلابی ایران گفت:با تحقق جهاد تبیین و حفظ روحیه جهادی و هم افزایی تمامی توطئه های دشمنان خنثی می شود.
کد خبر: ۹۴۳۱۲۷۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج، همایش حکمت مطهر در سپاه شهرستان سلطانیه با حضور حجت الاسلام بیگدلی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان ،حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه و جمعی از بسیجیان و ایثارگران شهرستان سلطانیه  در محل سالن علامه حلی این شهرستان برگزار گردید.

 

 

در ابتدای این همایش سرهنگ محمد حسین سلیمی؛فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بزرگداشت روز معلم با اشاره به ویژگی های برجسته شخصیتی استاد مرتضی مطهری ،نقش معنویت و برنامه های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران را مهم برشمرد.

 

 

در ادامه این همایش حجت الاسلام بیگدلی ؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی درسپاه وروز معلم با اشاره به شعار ما میتوانیم افزود:با عینیت بخشیدن به این مهم می توانیم در تمامی زمینه ها پیشرفت نموده و موفق شویم.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)در ادامه سخنان خود با اشاره به وظایف و نقش حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد:یکی از وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارتقای سطح بصیرت دینی است‌.

 

 

حجت الاسلام بیگدلی  با اشاره به توصیه ها و فرامین هشتگانه امام خامنه ای به سپاه اظهار داشت:یکی از خواسته های حضرت آقا از سپاه تقویت روحیه جهادی پاسداران است ، روحیه جهادی یعنی صرف وقت برای رشد اقتصادی ،فرهنگی ،سیاسی و سایر عرصه های جامعه که نمونه بارز تفکر روحیه جهادی در شخصیت حضرت امام خمینی (ره)می باشد که حتی در دوران تبعید دست از مبارزه برنداشتند.

 

 

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای خدشه وارد نمودن افکار و عقاید ملت انقلابی ایران افزود:با تحقق جهاد تبیین و حفظ روحیه جهادی و هم افزایی تمامی توطئه های دشمنان خنثی می شود. 

 

 

 

درپایان این همایش از مربیان،هادیان سیاسی و مدیران برتر عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه سلطانیه تجلیل به عمل آمد.

 

 

در ادامه همایش حکمت مطهر و در راستای کنگره ۴۰۰۰شهید روحانی کشور ،حجت الاسلام  بیگدلی به همراه حجت الاسلام  حسینی نسب امام جمعه شهر سلطانیه ،براتی فرد فرماندار شهرستان سلطانیه ،مسئول بسیج طلاب سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ،سرهنگ سلیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سلطانیه  وحجت الاسلام محسن فتحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سلطانیه از خانواده شهید ابوالفضل نظری  با اهدا چفیه متبرک از طرف مقام معظم رهبری و تمثال این شهید بزرگوار، دیدار و قدردانی نمودند.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار