مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

جهاد تبیین یک فرضیه واجب همگانی است/ دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال تحریف اعتقادات مردم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: جهاد تبیین یک فرضیه قطعی، عینی و فوری است که باید با تمام توان روی آن کار کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۶۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام "علیمحمدی"، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در جمع بسیجیان شهرستان چرداول بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی وهفته بسیج سازندگی گفت: کسانی که اهل جهاد و شهادت هستند مصداق بارز مؤمنین هستند کسانی که ایمان به خدا و رسول دارند با جان و مال خود جهاد می کنند.

وی افزود: مصداق بارز کار جهادی در بسیج و سپاه است  با کمترین امکانات و اعتبارات  بهترین نتایج رقم می خورد و امروز دولت در کنار سپاه و بسیج برای خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت است.

علیمحمدی در ادامه گفت: کارجهادی زمانی ارزشمند است که همراه با عقیده باشد که یکی از راههای آن انس با قرآن است  لذا در دشمن به دنبال کم رنگ کردن اعتقادات ماست تا از قرآن و اهل بیت فاصله بگیریم.

وی عنوان کرد: اگر با قرآن و اهل بیت ارتباط  نداشته باشیم دچار حمله شناختی شده و در پازل دشمن فعالیت خواهیم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) خاطرنشان کرد: جریان تحریف باعث شهادت امام حسین (ع) و قرار گرفتن ۳۰ هزار نفر علیه ایشان شد که علت این امر این بود که فهم و معرفت نسبت به قرآن و اهل بیت نداشتند.

وی با اشاره به راهبرد دشمن برای تحریف اعتقادات گفت: امروز دشمن در جنگ ترکیبی علم، سیاست، اعتقادات فرهنگ، و همه چیزی را که داریم مورد هدف قرار داده که وظیفه ما برای مقابله با هجمه ها جهاد تبیین است.

وی در ادامه گفت: باید دشمن را بشناسیم و در مقابل دشمن بیاستم ، اگر جهاد تبیین را دنبال نکنیم قطعا به خود وخانواده ما ضرر وارد خواهد ساخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: جهاد تبیین یک فرضیه قطعی ، عینی و فوری است که باید با تمام  توان روی آن کار کنیم.

علیمحمدی یادآور شد: تلاش های گسترده ای در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای تولید محتوا علیه ما صورت گرفته که کم کم اعتقادات ما راهدف قرار داده که باعث می شود تا برخی ناخواسته برای دشمن فعالیت می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام تصریح کرد: بزرگ نمایی مشکلات ، کم رنگ کردن دستاوردها ، دروغ پردازی، کوچک نمایی پیشرفت های کشور و بزرگ کردن دستاوردهای خود، نا امید کردن نسبت به آینده، ترساندن از توانایی پوشالی دشمن، از جمله شگردهای دشمن برای هدف قرار دادن اقشار مردم است.

ارسال نظرات