در شهرستان فارسان برگزار شد:

زنگ سپاس معلم در دبیرستان نمونه مهین کریمی

فرماندار شهرستان فارسان جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ رسانه ای دشمن دانست و وارونه نمایی واقعیت ها و نا امیدی مردم از نظام را هدف اصلی این جنگ عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۳۱۷۷۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته معلم، به منظور گرامیداشت مقام شامخ معلمان عزیز کشورمان، زنگ سپاس معلم با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در دبیرستان نمونه مهین کریمی شهر فارسان به صدا درآمد.

فرماندار شهرستان فارسان با حضور در جمع دانش آموزان گفت: انشاءالله اداره  این شهر و شهرستان در آینده نزدیک به دست شما دختران انقلاب خواهد بود و من ایمان دارم که افق تمدن نوین اسلامی با تلاش شما عزیزان محقق خواهد شد و زمینه ظهور آقا امام زمان ارواحنافده فراهم خواهد شد.

سید هادی صالحی در ادامه عنوان کرد: وارونه نمایی واقعیت های مرتبط با ایران و تلاش برای جهت دهی به اذهان عموم مردم و نخبگان و مسئولان از همان ابتدای انقلاب مورد توجه دشمنان این نظام بوده است اما با گسترش فضای مجازی در جامعه امروز، این امر شدت یافته و در کنار سایر محورهای تهاجم، همچون تهاجم اقتصادی، سیاسی و امنیتی و... اما محور اقتصادی به یکی از مهمترین محور های تهاجم همه جانبه دشمن علیه نظام تبدیل شده است.

وی افزود: در این جنگ دشمن تلاش می کند تا با بزرگ نمایی مشکلات و ناکارآمدی برخی از مسئولان و تعمیم این ناکارآمدی به کلیت مسئولان نظام، بذر نا امیدی را در جامعه بپاشند و هرگونه امید مردم به اصلاح وضع موجود و پیشرفت را ناامید کنند.

در پایان مسئولان از نمایشگاهی که به منظور تکریم مقام معلم توسط دانش آموزان برپا شده بود بازدید کردند.

ارسال نظرات