توسعه نامتوازن را در کشور شاهد هستیم

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه نامتوازن را در بخش‌های مختلف کشورمان شاهد هستیم.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۰۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

به گزارش بسیج از بوکان، انور حبیب‌زاده نماینده مردم بوکان در مجلس در جلسه‌ای که با حضور معتمدین، مدیران و رسانه های شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: توسعه نامتوازن عامل پس رفت بوکان طی چند دهه گذشته بوده، متاسفانه این موضوع در تفکر مدیران استانی نهادینه شده و با عوض شدن دولت ها نیز این رفتارهای دوگانه همچنان پابرجا است.

وی تصریح کرد: متاسفانه نگاه مناسبی به این شهرستان شهید پرور در میان مدیران گذشته استان وجود ندارد که امیدوار هستیم این معضل در دولت سیزدهم پایان یابد

نماینده مردم بوکان در مجلس بیان کرد: بوکان بر اساس داده ها هم اکنون سومین شهر پرجمعیت استان است، ولی با نگاهی به وضعیت موجود امکانات این شهرستان در حد شهری ۱۵۰ هزار نفری است، که واقعا نیاز است دولت مردان نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

مردم از مشکلات معیشتی رنج می‌برند

امام جمعه بوکان با انتقاد از وضعیت معیشت و اقتصادی مردم در سطح این شهرستان، گفت: بر اساس شواهد موجود بیشترین فشار اقتصادی و بیکاری را مردم بوکان بر دوش می کشند.

ماموستا ملاعباس احمدی افزود: بوکان با وجودی که از نیروهای جوان و نخبه برخوردار است، بیکارترین شهر استان و حتی منطقه است که همین موضوع در شرایط فعلی وضعیت معیشت مردم را بسیار سخت کرده است.

مقدمات رتبه‌بندی معلمان در حال فراهم شدن است

وزیر آموزش و پرورش در این جلسه، گفت: اولین اقدام دولت مبارزه جدی با ویروس کرونا بود که البته از دو جهت کاهش مرگ و میر و تولید واکسن دولت موفق عمل کرد.

یوسف نوری افزود: تلاش برای تحقق عدالت یکی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم است، که برجسته ترین جلوه این عدالت حضور در میان مردم و سخن گفتن با توده های مختلف جامعه در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: رتبه بندی معلمان کار مهم دولت بود که ۱۰ سال در نظام پیچیده اداری معطل مانده بود، امام اکنون تصویب شده و به طور قطع در آینده ای بسیار نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار