برگزاری جلسه روشنگری و بصیرتی با موضوع سوم خرداد در زاهدان

با همت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان جلسه روشنگری و بصیرتی با موضوع مسائل روز و سوم خرداد در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۹۴
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه روشنگری و بصیرتی با موضوع مسائل روز و سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در سالن جلسات اقتصاد و دارایی استان با حضور مدیرکل اقتصاد و دارایی استان دکتر عباسعلی رضائی، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سرهنگ نکویی، هادی سیاسی سپاه سلمان سرهنگ حسن فضلی و فرمانده حوزه ادارات‌کل محمدرضا عنایت نیا برگزار شد.

در این جلسه  عباسعلی رضایی ضمن تبریک فرارسیدن هفته مقاومت و سالروز پیروزی خرمشهر،فتح خرمشهر در برابر متجاوزان غرب و شرق را موهبت الهی نامید.

وی افزود: سوم خرداد تجلی حماسه و غرور آفرینی ملت ایران است که باید به نسل های آینده انتقال یابد.

 سرهنگ حسن فضلی، هادی سیاسی سپاه سلمان نیز در این جلسه ضمن تبریک سالروز استقامت و مقاومت گفت: یکی از یادگاری های به جا مانده از  هشت سال دفاع مقدس سالروز حماسه فتح خرمشهر است.

وی افزود: سوم خردادماه سالروز گرامیداشت این ایام است و باید رشادت‌ها و ایثارگری‌ رزمندگان در بین جوانان تبیین شود.
 

فضلی با تاکید بر این مطلب که  امروزه دشمن در جنگ ترکیبی به فکر نفوذ بین جوانان است، ادامه داد: برنامه های فرهنگی عملیات خنثی کننده مقابل نقشه های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی است و باید بیش از گذشته در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان کار جهادی انجام داد و تبیین فرهنگ ایثار و صبر و استقامت یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز است که باید در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گیرد.

هادی سیاسی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ایستادگی در برابر دشمن، درسی است که امروز همه ما باید بدانیم و به آن عمل کنیم.

وی تصریح کرد: ما در این آزادسازی حدود نوزده هزار نفر اسیر عراقی داشتیم که این از غیرت و جوانمردی و در راس آن ایمان و ولایت‌مداری و همچنین شور حسینی و زینبی رزمندگان ما بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار