ویزیت 190 بیمار در سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت 190 بیمار با همت پزشکان جهادگر بسیج جاعه پزشکی از خدمات رایگان پزشکی و دارو بهره مند شدندو
کد خبر: ۹۴۳۵۳۴۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

فاطمه کمیلی، مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت ویژه برنامه هایی با همت کانون ها و دفاتر بسیج جامعه پزشکی با هدف خدمت رسانی بی منت در سطح شهرستانهای استان اجرا می شود.

وی افزود: به همین مناسبت ایستگاه سنجش سلامت با همت شبکه بهداشت و درمان و با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان زهک برپا شد که در این ایستگاه خدمات میزان قند خون، فشارخون پرسنل و سربازان ناحیه زهک مورد چکاپ و سنجش قرارگرفت و آموزش های لازم در راستای خود مراقبتی و پیشگیری از بیماریهای غیر واگیر و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در پیشگیری از کرونا نیز به حاضرین ارائه شد.

کمیلی ادامه داد: ویزیت تخصصی روانپزشکی بیماران اعصاب و روان در شهر جزینک توسط متخصصین اعصاب و روان به همت کانون بسیج جامعه پزشکی زهک انجام شده است.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری جلسه پاسداشت سوم خرداد با حضور اعضا کانون بسیج جامعه پزشکی خاش،ویزیت ۲۱نفر از اهالی روستا پشت دست با همت تیم دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون، اهدا داروی رایگان به بیماران روستای پشت دست در هامون، ویزیت ۱۹ نفر از اهالی روستای جمال آباد شهر علی اکبر از مهم ترین اقدامات انجام شده به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد بوده است.

مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان ادامه داد تیم درمانی جهت ویزیت و توزیع دارو رایگان به روستای ماده کاریز نیمروز اعزام و ۲۳نفر را ویزیت کردند.

وی گفت: اجرای طرح ویزیت رایگان در مرکز خدمات جامعه سلامت شهید مطهری به همت کانون بسیج جامعه پزشکی خاش، ویزیت ۶۷ بیمار در مرکز خدمات جامعه سلامت نوک آباد، اعزام تیم شهید رهنمون به روستا خارجه مسکن و ویزیت ۶۰ بیمار از اهم برنامه های اجرا شده به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در سیستان و بلوچستان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار