بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر:

غبارروبی، گل‌افشانی و ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه جیرفت

بهمناسبت سوم خرداد ماه، سالروز 40 سالگی آزادسازی خرمشهر جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه جیرفت، با ادای احترام به شهدا، بار آرمان‌های امام (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۴۳۵۶۸۵
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

به گزارش روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان ، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه و با همکاری ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و کانون فرهنگی - علمی شاهد و ایثارگر و بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه جیرفت، مراسم غباروبی،عطرافشانی و گل‌افشانی قبور شهدای گمنام دانشگاه جیرفت برگزار شد .

 در این مراسم که جمعی از دانشجویان، اساتید و اعضای کاروان پیاده‌روی حرم تا حرم هیئت عزاداری شهید گلشنی مردهک،حضور داشتند، دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت ضمن تقدیر و تشکر و خیرمقدم به زائرین پیاده‌ی آقا علی ۤابن موسی الرضا (ع) و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، گفت: امروز در تقویم رسمی کشور «روز مقـ.ـاومت، ایثار و پیروزی» نامگذری شده است و سالروز آزادسازی خرمشهر که یادآور مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مقابل دنیای غرب است.

وی بیان داشت: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در مسیر زندگی خود همواره رهرو این عزیزان باشیم و به گونه‌ای رفتار کنیم که شهدا از ما راضی باشند.

در ِپایان این مراسم، صبوری هنرمند جیرفتی با اجرای یک تئاتر خیابانی‌ تاثیرگذار و احساسی به اهمیت توجه به آرمان‌های شهدا و انقلاب و نیز توجه به خانواده معزز و فرزندان شهدا پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار