فرمانده سپاه ناحیه فارسان؛

حماسه سوم خرداد نماد مقاومت عزتمندانه وپیروزی مقتدرانه

سرهنگ عربی گفت: ملت شریف و غیور ایران در سوم خرداد ماه نشان دادند که با دستان خالی می توان مقاومت کرد و از این مقاومت به پیروزی مقتدرانه رسید.
کد خبر: ۹۴۳۵۷۴۶
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته مقاومت و پیروزی و حماسه سوم خرداد ماه آزاد سازی خرمشهر قهرمان، مراسم گرامیدشت این ایام فرخنده با حضور پر شور آحاد مردم، مسئولان و بسیجیان در میدان اصلی شهر فارسان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: این انقلاب به راحتی به دست نیامده و خون هزاران جوان به پای درخت انقلاب ریخته شده تا اکنون به ثمر نشسته و می توانیم درخت قدرتمند انقلاب را ببینیم اما باید توجه داشته باشیم  دشمنان در کمین نشسته اند و باید مواظب باشیم.

سرهنگ علیرضا عربی ادامه داد: امروز تقی زاده های زمان آماده نشسته اند تا تیشه به ریشه این انقلاب بزنند، اینها عمال استعمار و استکبار هستند که فکر می کنند برای پیشرفت جامعه باید وابسته و سر تا پا غربی شد و خود را به غرب سپرد.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در ادامه حماسه سوم خرداد را نماد غیرت و استقامت مردم غیور ایران زمین دانست و عنوان کرد: ملت شریف و غیور ایران در سوم خرداد ماه نشان دادند که با دستان خالی می توان مقاومت کرد و از این مقاومت به پیروزی مقتدرانه رسید، اکنون این مقاومت را باید در عرصه های اقتصادی بروز داد و مردم در کنار هم و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنافداه از این جنگ اقتصادی ناجوانمردانه پیروز و سربلند بیرون خواهند آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار