مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار

با حکم فرمانده نیروی زمینی سردار دانشمند بعنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر معرفی و از زحمات سردار محمد ناظری قدردانی شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۸۲۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار
در سالن اجتماعات دانشگاه ولایت ایرانشهر با حضور ائمه جمعه و جماعات.ریش سفیدان و معتمدین.سران طوایف ، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندهان رده های بسیج و جمعی از خانواده های معظم شهداء و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی به اراده خداوند متعال محقق و با رهبری و انفاس قدسی امام راحل و مقام معظم رهبری پرورش یافته و بارور شده است، افزود:تشکیل جامعه و دولت اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی و صدور آن به سراسر جهان از جمله آرمانهای مهم انقلاب اسلامی است

کرمی افزود: دشمنان خارجی به‌دنبال ناامید کردن مردم و انشقاق بین مردم و حاکمیت هستند و با حفظ وحدت و بهره‌گیری از مکتب شهید سلیمانی می‌توان از مشکلات عبور کرد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور بیان کرد؛ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در نبرد و جنگ با دشمنان بوده ایم و دشمنان ما به خوبی فهمیده اند در جنگ سخت حریف فرزندان انقلاب نمی شوند.

سردار کرمی با اشاره به تغییر و گسترش ابعاد جنگ نرم با دشمنان گفت: حضور سپاه در این نوع جنگ ها تبلور بیشتری خواهد داشت و باید با حضور خود و همراهی با مردم طعم پیروزی را به مردم بچشانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار