به همت حوزه شهری شهید امینیان سپاه ناحیه دهلران بمناسب سوم خرداد ؛

برگزاری یادواره شهدا (مراسم آبروی محله) در شهرستان دهلران

به همت حوزه شهری شهید امینیان سپاه ناحیه دهلران بمناسب سوم خرداد یادواره شهدا (مراسم آبروی محله) در شهرستان دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۰۰۵
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی سازی خرمشهر و همزمان باشب شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) مراسم آبروی محله با محوریت شهیدان دانیال لیاقتمند، ناصر جعفری، سید غریب موسوی، حسین والی نسب، حسین خدایی، وهاب هیوری و بنیان میرزایی به همت سپاه ناحیه دهلران واداره بنیادشهید وامور ایثارگران این شهرستان برگزار شد.

 در این مراسم معنوی موسوی امام جمعه؛سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه،رئیس بنیاد شهید،فرمانده انتظامی شهرستان،جمعی از مسئولان، خانواده‌های معزز شهدای این شهرستان و اهالی محل با شکوه هرچه تمام برگزارشد.

سرهنگ مرغزاری ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور اقشار مردم و مسئولین در این مراسم معنوی گفت:زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا واجب است تا راه درست را گم نکنیم.

وی افزود : ما باید با برگزاری اینگونه مراسمات و برنامه‌ها، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آرمانهای شهدا را به نسل جدید تمام تلاش خود را به کار گیریم.

 این مراسم معنوی وسرشار از عطرِ نام شهیدان ، با برنامه های متنوع نظیر مداحی وروضه خوانی ، تئاتر خیابانی ، پخش کلیپ وسخنرانی امام جمعه شهرستان دهلران و سرهنگ مرغزاری برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار