فرمانده جدید سپاه تکاب معرفی شد

طی مراسمی علیرضا سرتیپی به عنوان فرمانده جدید سپاه تکاب معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۲۰۴
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

به گزارش بسیج از تکاب، سردار طالب رحیمی جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ۹ خرداد در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه تکاب، اظهار کرد: ایثار، فداکاری و جان فشانی رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس از نگاه دوست و دشمن ستودنی بود.

وی با اشاره به رشادت و فداکاری اعضای گردان خاتم در استان و ارزشمند خواندن اقدامات این گردان، اضافه کرد: پاسداران ثابت کرده‌اند که نه‌تنها در جنگ بلکه در همه سختی‌ها و مشکلات اعم از کرونا، زلزله، سیل و ... کنار مردم هستند، این قشر همواره سعی می‌کنند، به آحاد مردم در همه زمینه‌ها یاری برسانند و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر هستند.

وی با بیان اینکه مردم تکاب ۴۵۳ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، ادامه داد: این موضوع برای مردم این شهرستان به معنای واقعی کلمه مایه افتخار و سربلندی است.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: این تعداد شهید با در نظر گرفتن نسبت جمعیت، نشان می‌دهد که روحیه ولایت‌مداری، دین‌داری، وحدت اقوام و مذاهب در این شهرستان موج می‌زند.

در این مراسم از وهاب عباس‌فام فرمانده سپاه تکاب قدردانی و علیرضا سرتیپی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب معرفی شد.
انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار