خبرهای داغ:
مسئول سازمان فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه فجر استان فارس:

فضای مجازی برعکس اسمش، در تمام زمینه‌های زندگی امروز تاثیرگذار است

همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی بسیج شهرستان اقلید برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۵۷۹
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار علیرضا خدایاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اقلید ضمن تشکر از همت مسئول فضای مجازی ناحیه و همراهی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و بسیجیان شهرستان و گزارشی از عملکرد گردان های سایبری و عملکرد این گردان ها در سال گذشته، اظهار داشت: از جمله فعالیت های فضای مجازی شهرستان اقلید می توان به تثبیت جایگاه فضای مجازی بسیج شهرستان و همکاری با ادارات و نهادهای شهرستانی در بحث ارتقای سواد رسانه‌ای و حضور هوشمندانه در رصد و پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی شهرستان، موفقیت و تأثیرگذاری در انجام بسیاری از پروژه‌های فن‌آوری استانی و شرکت و مقام آوری در رويدادهای تولید محتوا و راه‌یابی به مرحله کشوری، کسب موفقیت گردان های خواهر و برادر در جشنواره مالک اشتر طی چند سال متوالی گذشته، کسب رتبه دوم استانی در سال گذشته، راه اندازی شعبه نسرا و ساماندهی بیش از ۶۰ مدرس مجرب در بحث فضای مجازی و سواد رسانه ای و... اشاره کرد.

 در ادامه محمد صحت مسئول سازمان فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه فجر استان فارس در این همایش ضمن قدردانی از همت بسیجیان این شهرستان در مأموریت های فضای مجازي، گفت: فضای مجازی امروزه‌ در تمام زمینه ها نقش اساسی دارد و برعکس اسمش در تمام ارکان آن در زندگی واقعی قابل مشاهده است، فضای مجازی، فضايي جدی است که دشمن جدی به آن ورود کرده است از این رو باید جدی با دشمن مقابله کنیم.

به گفته وی، در فضاي مجازي با طیفی روبرو هستیم که نه تقوا دارند و نه اخلاق و نه منطق ،هیچ تفاوتی بین جنگ امروز بسیجیان در فضای مجازی با دوران دفاع مقدس وجود ندارد.

صحت تصریح کرد: بسیاری از نقشه های دشمنان با همت این بسيجيان و خلاقیت و تلاش شبانه‌روز آن ها بی نتیجه مانده است.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر گفت: شما سربازان ولایت هستید که گزارش کار و اقدام جهادی شما به پیشگاه مقام معظم رهبری نیز عرضه‌ می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها