جشن ولادت حضرت معصومه سلام الله در هیرمند برگزار شد

بمناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله و روز دختر مراسم جشنی در مسجد چهارده معصوم روستای برج یوسف توسط پایگاه یاوران ولایت برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۳۶۸۹۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین بزی الری اظهار داشت:حضرت معصومه (س) گوهر گران‌قدری است که درخشندگی او چشم همگان را مجذوب پاکی و قداست خویش کرده چنانکه به عنوان الگوی زنان دختران امروز ماست.

وی افزود: حضرت معصومه (س) سرچشمه خوبی‌ها و کمالات بی‌حد است و دهه کرامت که در آن عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می‌پیچد، فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و تکریم مقام ولایت محسوب می‌شود.

بزی الری با بیان اینکه ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) بانوی، وفاداری و مظهر فضائل به عنوان روز دختر نامگذاری شده است، تصریح کرد: ایشان سرمشق و الگویی برای دختران نوجوان و جوان و زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی آنان است و دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند.

وی ادامه داد: برخورداری از امنیت اجتماعی و خانوادگی که آنان را به جایگاه منزلت زن مسلمان و مقام والای مادری نزدیک کند، از نیازهای دختران می‌باشد و لذا میلاد اختر فروزان آسمان اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) فرصتی مغتنم برای تعظیم به این بانوی بزرگوار و تکریم دختران این فرشتگان آسمانی پاک سرشت میهن مهربانی‌ها است.

از دیگربخش های برنامه مولودی خوانی و اهدای هدیه به ۵ نفر از افراد با نام معصومه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار