فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) در جلسه هماهنگی قرارگاه شهید فهمیده خبر داد:

اعزام بیش از ۲ هزار و پانصد زائر از کرج به مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در جلسه هماهنگی قرارگاه شهید فهمیده از اعزام بیش از ۲ هزار و پانصد زائر از کرج به سی و سومین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۴۲
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ رشید کبودوندی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در جلسه هماهنگی قرارگاه شهید فهمیده از اعزام بیش از ۲ هزار و پانصد زائر از کرج به سی و سومین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) خبر داد.

وی با تاکید بر هماهنگی دستگاه های مختلف شهرستانی در خدمت رسانی به زائرین مراسم ارتحال امام (ره ) بیان کرد: حوزه های بسیج در کنار دیگر دستگاه های اجرایی وامداد رسان اعزام بیش از ۲ هزار و پانصد نفر از همشهریان ولایت مدار کرج را در این مراسم تسهیل خواهند نمود.

کبودوندی درباره نحوه اعزام اظهارداشت:پس از ثبت نام در سطح مساجد وبسیج محلات شاهد اعزام منظم وبرنامه ریزی شده عموم عاشقان و شیفتگان مکتب حضرت امام در صبح روز ۱۴ خرداد با اتوبوس از حوزه های بسیج به سمت بارگاه ملکوتی امام راحل خواهیم بود.

وی در پایان از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در طول مسیر رفت وبرگشت توسط حوزه های بسیج خواهر وبردار خبرداد و گفت: تمام سعی وتلاش ما این است که یادونام واندیشه های متعالی حضرت امام خمینی (ره )  در دل همه مردم و ویژه نسل جوان همیشه زنده بماند واز آن به عنوان عنصر حیات بخش وحرکت آفرین در جهت رشد جامعه اسلامی بهره ببریم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها