خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان:

خدا محوری سرلوحه اندیشه امام خمینی (ره) بود

همدان-فرمانده بسیج ادارات استان همدان گفت: امام خمینی (ره) خدا محوری را سرلوحه اندیشه خود قرار داده بود که این مهم را به عنوان یک ارزش در جامعه ترویج کرد.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۵۱
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در آستانه سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به همت پایگاه بسیج حیدر کرار(ع) منطقه ۷ عملیات انتقال گاز پویش دوچرخه‌سواری بسیجیان از ساختمان ستاد تا مزار شهدای گمنام پارک مردم همدان و رکاب زنی یکی از بسیجیان منطقه به نمایندگی از سایر همکاران و طی مسیر از همدان تا مرقد مطهر حضرت امام راحل با  حضور مدیر منطقه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران استان همدان و فرمانده بسیج ادارات همدان برگزار شد.

سرهنگ ابراهیم بختیاری فرمانده بسیج ادارات استان همدان در این مراسم اظهار داشت: امام خمینی (ره) خدا محوری را سرلوحه اندیشه خود قرار داده بود که این مهم را به عنوان یک ارزش در جامعه ترویج کرد.

* راه امام و یاد شهدا ضامن حیات انقلاب اسلامی است

مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز نیز عنوان کرد: راه امام و یاد شهدا به عنوان دو ثقل ارزشمند در راستای تداوم نهضت و حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی حائز اهمیت است.

زارع افزود: در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) این منطقه عملیاتی با تدارک این برنامه فرهنگی، ورزشی به سهم خود در ارج نهادن به مقام شامخ رهبر کبیر انقلاب اسلامی ادای وظیفه کرد.

صفدریان رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران استان همدان نیز در ادامه اظهار کرد:  شهدا با تاسی از امام خود در راه آرمان‌های بلند ایشان در راه پیروزی انقلاب و تا دفاع از حرم‌های ارزشمند شیعه تا بذل جان نقش آفرینی کردند و نهال انقلاب اسلامی را تا به ثمر نشاندن اهداف والای آن در جهان با خون مقدس خود آبیاری کردند.

در پایان این مراسم، سمواتی از پرسنل مرکز بهره‌برداری خطوط لوله همدان با بدرقه مدیر منطقه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان و فرمانده بسیج ادارات استان همدان برای رکاب زنی مسیر ۳۷۰ کیلومتری همدان تا حرم مطهر حضرت امام (ره) به مدت ۲۲ ساعت و به منظور شرکت در مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) عازم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار