خبرهای داغ:
جانشین سپاه قمربنی هاشم(ع):

نهضت امام خمینی(ره) در راستای نهضت انبیاء است

جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: نهضتی که حضرت امام (ره) آغاز کرد در راستای نهضت انبیاء و برقراری حکومت الله است که در نهایت امر پرچم این نهضت به دست حضرت ولیعصر (عج) خواهد رسید.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۱۲
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم بزرگداشت سالروز رحلت ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور بسیجیان و عموم مردم انقلابی شهر نقنه در مسجد جامع این شهر برگزار شد .

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تسلیت ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد گفت: امام خمینی (ره) به عنوان عارفی الهی، حکیمی خردمند و فقیهی ژرف­نگر  توانسته بود در پرتو توکل و اخلاص و مناجات‌های شبانه، به منبع نورانیت الهی و اقیانوس بیکران معنویت متصل شود.

سردار افضلی نهضت امام خمینی (ره) را نهضتی هدفمند برای رسیدن به سعادت مادی و معنوی جامعه دانست و افزود: نهضتی که حضرت امام (ره) آغاز کرد در راستای نهضت انبیاء و برقراری حکومت الله است که در نهایت امر پرچم این نهضت به دست حضرت ولیعصر (عج) خواهد رسید.

افضلی؛ قیام مردمی 15 خرداد در سال 42 را مبدا انقلاب دانست و رهبری بی بدیل امام خمینی(ره) و مبارزه و استقامت مردم در برابر ظلم و ستم را زمینه ساز پیروزی انقلاب در 22 بهمن 57 عنوان کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نام و نهضت جهانی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) تا ابد بر پیکره تاریخ ماندگار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار