خبرهای داغ:

دشمن به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه است

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا امید را از ملت ایران بگیرد و ناامیدی را ترویج دهد و در این راستا از فضای مجازی نیز استفاده می کند.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۲۳
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

 به گزارش بسیج از میاندوآب، سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در آئین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهاربرج در سخنانی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: امروز فضای مجازی ماموریت دارد تا مرگ خاموش در مورد ملت ایران را اجرا کند.

وی افزود: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا امید را از ملت ایران بگیرد و ناامیدی را ترویج دهد و در این راستا از فضای مجازی نیز استفاده می کند.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ نرم به دنبال این است تا حجاب و غیرت را از ما بگیرد، گفت: حجاب مایه قدرت فرهنگی برای ما است، لذا دشمن می خواهد این فرهنگ را از بین ببرد و همان سیاست آندلس را پیاده سازی کند.

سردار رحیمی تصریح کرد: دشمن روی افکار و عقاید ما برنامه ریزی کرده و می خواهد با استفاده از مسائل مختلف و ترویج ناامیدی، به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازد و باید در مقابل این توطئه دشمنان هوشیار باشیم.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی  در ادامه با اشاره به قدرت موشکی ایران اسلامی، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از قدرت موشکی ایران آرامش ندارد و در هراس هستند.

وی همچنین با بیان اینکه مسئولان باید به فکر گره گشایی از مشکلات مردم باشند، افزود: سپاه خادم و نوکر مردم است و به این موضوع نیز افتخار می کند.

سردار رحیمی با بیان اینکه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف سپاه است، گفت: محرومیت زدایی و مردم یاری به ویژه در مناطق محروم با قدرت ادامه دارد.

در ادامه مراسم، سرهنگ پاسدار نوبخت عباسیان به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهاربرج معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار