خبرهای داغ:

اردوی یک روزه پایگاه مقاومت بسیج شهدای جوزدان در گلستان شهدای اصفهان

در آستانه ی دهه ی کرامت به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستای جوزدان منطقه براآن شمالی اردوی یک روزه گلستان شهدای اصفهان و تخت فولاد برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۳۸۲۰۹
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ؛ پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستای جوزدان منطقه براآن شمالی در آستانه ی دهه ی کرامت اردوی یک روز گلستان شهدای اصفهان و تخت فولاد را باحضور نوجوانان و جوانان بسیجی روستا و با هدف انس با شهدا و معنویت افزایی در این مکان مقدس برگزار نمود.

دراین اردو ابتدا بابا رکن الدین زیارت شد و در تکیه بابا رکن الدین خواهر انصاری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستای جوزدان درمورد قبرستان های مهم شیعیان و ازجمله تخت فولاد نکاتی را بیان نمود ازجمله وجه تسمیه این قبرستان اقوال مختلفی که در سند های تاریخی و روایات ما وجود دارد ازجمله اینکه محل خواندن دعای حضرت آدم خواند وسپری شد درمقابل نفوذ شیطان و نام دیگر این قبرستان که لسان الارض می باشد که این سرزمین شهادت به ولایت و صایت اهل بیت درمحضر امام حسن مجتبی علیه السلام داشته است .

پس از آن بانومجتهده امین در تخت فولاد زیارت شد. اینکه وی در زمانه خود مجتهده بوده است و صاحب چندین کتاب است.ازمقامات معنوی او نکاتی را ذکر کرد و درپایان قبور پاک شهدا زیارت شد و سرود سلام فرمانده توسط دختران نوجوان این پایگاه به اجرا در آمد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها