خبرهای داغ:

مهمترین خواسته مردم شاهرود در حوزه فرهنگی تکمیل مصلی است

شاهرود-فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: مهمترین نیاز فرهنگی شاهرود تکمیل مصلی نماز جمعه است که تاکنون بخش قابل توجهی از اعتبارات ساخت آن نیز به همت مردم این شهر تأمین شده است.
کد خبر: ۹۴۳۸۲۱۵
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۰

مهمترین خواسته مردم شاهرود در حوزه فرهنگی تکمیل مصلی استبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در آیین پایانی پنجمین دوسالانه کتاب برتر استان سمنان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: مصلی شاهرود با زیربنای هفت هزار متر مربع مجموعه‌ای چندمنظوره برای برگزاری رویداد‌های فرهنگی است و برای تکمیل گام نخست آن به حدود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
او با تأکید بر اینکه شهرستان شاهرود ظرفیت‌های فراوان طبیعی و منابع انسانی ارزشمندی دارد افزود: از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به همجواری با شاهوار به عنوان بلندترین قله البرز شرقی و قرارگیری در مسیر سالانه ۲۰ میلیون زائر حرم مطهر رضوی اشاره کرد.
معاون استاندار سمنان با اشاره به وجود بیش از ۶۰ موسسه فرهنگی، هنری و قرآنی با دارا بودن حدود چهار هزار نفر فعال این حوزه و نیز فعالیت ۵۰ رسانه محلی و نمایندگی رسانه‌های ملی در شاهرود، گفت: با همه این ظرفیت‌ها و کمک‌های خیران، مردم فرهنگ دوست و فرهنگ ساز شاهرود دغدغه‌هایی دارند که نیازمند پیگیری مسوولان در سطح ملی است.
جلالی اضافه کرد: مجتمع فرهنگی و هنری شاهرود با حدود ۲۰ هزار متر مربع زیربنا در حال ساخت است که با وجود ۲۰۰ میلیارد ریال تخصیص اعتبار، به حدود یکهزار میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.
او همچنین مقاوم سازی و استانداردسازی فضای کتابخانه‌ای شاهرود را نیز از وزیر فرهنگ خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار