خبرهای داغ:
تازه های کانال پلیس خراسان جنوبی/۲۱خرداد

بلوار پیامبر اعظم بیرجند دغدغه ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از وقوع بیش از ۸۶ فقره تصادف در بلوار پیامبر اعظم (ص) از ابتدای امسال و مجروح شدن ۴۵ نفر در این تصادفات خبر داد و گفت: حوادث و تصادفات این بولوار یکی از دغدغه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی شده است.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۶۳
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ"علیرضا عباسی" اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از ۸۶ فقره تصادف در این بلوار به وقوع پیوسته که اکثر آن‌ها شدید و منجر به خروج از راه یا واژگونی بوده است و متاسفانه ۴۵ نفر در این حوادث مجروح شده اند.


وی تصریح کرد: مسیر تفرجگاه‌هایی مثل بند امیرشاه و بند دره از این بلوار بوده و از طرفی عریض بودن و نبود ایمنی کافی در این معبر باعث شده، شاهد تصادفات زیادی در این بلوار باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی افزود: کمبود تجهیزات هوشمند کنترل ترافیک، مشکلات هندسی و ایمنی پائین این معبر و از طرفی سرعت بالای وسایل نقلیه را عامل موثر در وقوع تصادفات این بلوار بوده است و از شورای ترافیک و دستگاه‌های مسئول در خواست می‌شود برای ارتقاء ایمنی این معبر تصمیمات کاربردی و جدی اتخاذ شود.

سرهنگ عباسی با بیان این که افزایش ۱۳۰ درصدی تصادفات منجربه جرح ماه جاری در مرکز استان عامل نگران کننده در استان می‌باشد؛ تصریح کرد: نقش خانواده‌ها را در کاهش تصادفات، کنترل و نظارت بر جوانان و نوجوانان غیرقابل انکار دانست و از والدین خواست چنانچه موتورسیکلت و خودرو در اختیار فرزندان خود قرار می‌دهند حتما به صورت مستمر بر رفتار‌های ترافیکی آن‌ها نظارت داشته باشند.


حمل احشام غیر مجاز با کامیونت باری در"فردوس"


فرمانده انتظامی"فردوس" از کشف ۶۳ رأس گوسفند غیر مجاز در بازرسی از یک کامیونت باری در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"علیرضا فولادی" اظهار داشت: مأموران پاسگاه"شهید زارع" شهرستان فردوس هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک کامیونت باری مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیونت، ۶۳ رأس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق احشام در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد.


کشف احتکار انواع لوازم خانگی در"بیرجند"


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف انواع لوازم خانگی احتکار شده در شهرستان"بیرجند" به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ"جواد بخشی" اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی اخباری مبنی بر احتکار انواع لوازم خانگی در منزلی واقع در سطح شهرستان"بیرجند" دریافت کردند که سریعا موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی محل کالا‌های احتکار شده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این محل انواع لوازم خانگی شامل گاز، یخچال، اسپیلت، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و... را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های احتکار شده را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ بخشی خاطر نشان کرد: اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و بخش‌ها با پلیس ضروری است.




محموله مواد مخدر با هوشیاری پلیس متوقف شد

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی شهرستان"نهبندان" در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری، ۱۴۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سردار"ناصر فرشید" اظهار داشت: ماموران ایست بازرسی"سهل آباد" شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مسافربری که از مبدا"زابل" به مقصد"مشهد" در حال حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس مسافربری، ۱۴۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سردار فرشید خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.


کامیون حامل برنج قاچاق به مقصد نرسید

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم برنج پاکستانی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان"فردوس" خبر داد.

سرهنگ"حسن شجاعی نسب" اظهار داشت: مأموران پاسگاه"باغستان" شهرستان فردوس هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از کامیون، ۲۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم برنج پاکستانی قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیرکردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ شجاعی نسب خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی پلیس بوده و مأموران پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق شماره تلفن ۱۱۰ می‌باشد.


کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در"فردوس"


فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران فرماندهی انتظامی"فردوس" در بازرسی از یک تریلی، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.


سردار "ناصر فرشید" اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه"برون" شهرستان فردوس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک تریلی مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار فرشید با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و قاچاقچیان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه اخبار و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.


انبار احتکار ارزاق عمومی در شهرستان طبس لو رفت


فرمانده انتظامی"طبس" از کشف یک انبار احتکار ارزاق عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال براورد شده است.

سرهنگ"فاضل مریمی" اظهار داشت: مأموران انتظامی طبس اخباری مبنی بر احتکار ارزاق عمومی در یک انبار واحد صنفی واقع در این شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد محل شناسایی شده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: مأموران در بازرسی از انبار ۳۶ کیسه برنج ۱۰ کیلوگرمی، ۲۹۵ کیلوگرم لوبیا، ۴۰ کیلوگرم نخود، هزار و ۴۲۵ قوطی رب و... کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال براورد شد.

سرهنگ مریمی خاطرنشان کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار