خبرهای داغ:
معاون فرهنگی خانواده پاسداران استان همدان خبر داد

ثبت‌نام بیش از ۲۰۰ نفر در دارالقرآن تبیان همدان

همدان-معاون فرهنگی خانواده پاسداران استان همدان از ثبت‌نام بیش از ۲۰۰ نفر در رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در دارالقرآن تبیان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۱۷
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
ثبت‌نام بیش از ۲۰۰ نفر در دارالقرآن تبیان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج، زهرا کرمی در آئین افتتاح دارالقرآن تبیان که به همت معاونت فرهنگی خانواده پاسداران استان همدان در کانون بسیج همدان برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید معرفت، نجات، سلامت، رشد و تعالی و تحقق انسان به سوی خداوند متعال است، مقدمه عمل به قرآن فهم آن و مقدمه فهم قرآن فهم معنای و تدبر در آن است، عقیده‌ام این است که حفظ قرآن باید از کودکی شروع شود، اگر بخواهیم با قرآن انس بگیریم و معارف قرآن را در دل و جان خودمان نفوذ بدهیم، زندگی و جامعه ما قرآنی خواهد شد.

وی بیان کرد: با عنایت خداوند متعال و نگاه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) معاونت فرهنگی خانواده پاسداران استان همدان پس از برگزاری جلسات تخصصی متعدد در حوزه‌های قرآنی و جلسات اندیشه‌ورز قرآنی طی 6 ماه گذشته توانست با وجود مکان مختص به خود برای ایجاد دارالقرآن به دلیل شوق حضور خانواده‌های معظم پاسداران در برنامه‌های قرآنی و با حضور تعداد کثیری از فعالان و حافظان قرآنی این اشتیاق را در همه دست‌اندرکاران دوچندان کرد تا زمینه‌های لازم را برای برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری در مدرسه راهیان کوثر فراهم کند.

معاون فرهنگی خانواده پاسداران استان همدان با بیان اینکه طی سه روز کاری بیش از ۲۰۰ نفر در رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال ثبت نام داشته‌ایم و با استقبال بی‌نظیری مواجه شدیم، گفت: این دارالقرآن در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید سطح یک و دو، حفظ تخصصی سه ساله و 6 ساله، صوت و لحن فعالیت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این دارالقرآن کلاس‌های مهد قرآنی با آموزش آیات موضوعی و کاربردی مهارت آموزی به فرزندان پیش بینی شده است، عنوان کرد: از همسران و فرزندان پاسدارانی که حافظ کل قرآن هستند و در این حوزه تبحر دارند به عنوان اساتید در دارالقرآن به کارگیری شده‌اند.

کرمی با بیان اینکه دارالقرآن مهد قرآنی برای کودکان و آموزش‌های استاندارد نقاشی، کاردستی و ... برنامه‌های متنوع دیگری را نیز ایجاد کرده است، گفت: در کنار برنامه‌های آموزشی اردو، نشست، همایش، کارگاه‌های روانشناسی، آموزش‌های تخصصی نقاشی، خطاطی و ... با همراهی خانواده‌های پاسداران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار