فرمانده پایگاه حضرت رقیه(س) حوزه ۴۲۰ عترت:

پایگاه مقاومت بسیج با سِلاح علم و اطلاعات مفید می تواند عَلَم جهاد تبیین را برافراشته نگه دارد

مالمیر فرمانده پایگاه نمونه حضرت رقیه(س) حوزه ۴۲۰ سپاه ناحیه امام هادی(ع) گفت:پایگاه بسیج با سِلاح علم و اطلاعات مفید می تواند عَلَم جهاد تبیین را برافراشته نگه دارد.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۸۴
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

مالمیر فرمانده پایگاه نمونه حضرت رقیه(س) حوزه ۴۲۰ عترت خواهران سپاه ناحیه امام هادی (ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه بسیج خواهران با قشر تاثیرگذار جامعه یعنی بانوان و مادران جامعه در ارتباط هست، اظهار کرد: پایگاه های بسیج خواهران می توانند نقش بسیار والایی در جهت تربیت نسل جوان خصوصا جوان ولایی و انقلابی داشته باشند.

مالمیر با بیان اینکه بانوان با تاسی از حضرت خدیجه(س) می توانند در سنگر فرهنگی و پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب تاثیرگذار باشند، افزود: در تاریخ اسلام زنانی همچون حضرت خدیجه(س) در کنار حضرت رسول(ص) در جهت پیشبرد اهداف پیامبر و معرفی اسلام به مردم نقش بزرگی داشتند.

وی ادامه داد: پایگاه بسیج حضرت رقیه(س) در جهت تحقق اهداف سند اعتلا همه توان و امکانات خود را به کار گرفته است و با توکل بر خدا، توسل بر ائمه طاهرین(ع)، کمک و مساعدت  افراد تاثیر گذار محله از جمله خواهران طلبه و حوزوی که در محل سکونت دارند در جهت پیشبرد اهداف بسیج، جذب و تربیت جوان مومن انقلابی تلاش کرده است.

مالمیر یادآور شد: ثمره این تلاش جذب نوجوانان و جوانان می باشد که در حال حاضر این پایگاه مقاومت برنامه های تربیتی خود را با تئاتر و محوریت امام شناسی، نمایش نامه با محوریت ولادت حضرت علی ( ع) در خانه خدا، واقعه لیلت المبیت و واقعه غدیر را آغاز کرده است.

وی افزود : گروه دیگری از این جوانان با توجه به استعداد، توانمندی و علایق خودشان در زمینه سرود فعالیت دارند.

در ادامه مالمیر پایگاه بسیج را نوعی قرارگاه فرنگی خواند و گفت: عده ای از افراد محل در این مقر فرهنگی با هم در ارتباط و هم افزایی  هستند.

وی بیان کرد: پایگاه بسیج باید بتواند افراد را با برنامه های جذابی کنار هم جمع کند و افراد را در جهت اهداف خود همسو نماید تا ان شاءالله قدمی هر چند کوچک در جهت سربازی مولا صاحب الزمان ( عج ) و سرباز پروری حضرت برداشته داشته باشیم.

فرمانده پایگاه حضرت رقیه(س) حوزه ۴۲۰عترت ناحیه امام هادی(ع) تصریح کرد: پایگاه بسیج با نشست های تربیتی و روشنگری می تواند نقش مهمی در تقویت خدامحوری مردم در زندگی روزانه و اتصال مردم محله با مسجد داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اصلی ترین مقر مسائل دینی و فرهنگی مسجد محله است و تعامل بین پایگاه و مسجد از ضروریات است.

به گفته وی، پایگاه بسیج با تربیت نسل جوان مومن انقلابی، با انگیره و دارای روحیه جهادی می تواند با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب، تشکیل حکومت و تمدن نوین اسلامی به آماده شدن جامعه برای ظهور حضرت حجت ابن الحسن ( عج ) تلاش کند.

مالمیر گفت: حال و هوای بچه های پایگاه حضرت رقیه (س)خدا را شکر بسیار شاد و با نشاط است. دختران که هفته ای یکبار برای حلقه دور هم جمع میشوند و این شور و نشاط از سرزنده بودن و پویایی آنها به خوبی قابل رویت هست.
وی در پایان تاکید کرد: پایگاه بسیج با سِلاح علم و اطلاعات مفید می تواند عَلَم جهاد تبیین را برافراشته نگه دارد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار