فرمانده سپاه چالوس در گفتگو با بسیج

عملکرد یکساله پایگاه‌های بسیج در چالوس به نمایش گذاشته شد

ساری-فرمانده سپاه چالوس گفت:پایگاه‌های بسیج حوزه خواهران عملکرد یکساله خود را در قالب عکس، فیلم، هنر‌های دستی، تجسمی و تولیدات خانگی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۴۴۱۰۷۳
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

عملکرد یکساله پایگاه‌های بسیج در چالوس به نمایش گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج حوزه حضرت زینب (س) با حضور سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه، حجت الاسلام والمسلمین سید داوود موسوی امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین اسفندیاری مسئول شورای هماهنگی شهرستان چالـوس، پدر بزرگوار شهید مصطفی شیخ الاسلامی، اعضای یگان شهید سلیمانی وتعدادی از معاونت‌های سپاه ناحیه با هدف ارائه عملکرد یکساله پایگاه‌های بسیج در مسجد جوادالائمه افتتاح شد.

عملکرد یکساله پایگاه‌های بسیج در چالوس به نمایش گذاشته شد

سرهنگ داغمه چی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در چالوس گفت: در این نمایشگاه ١١ پایگاه به نمایندگی از پایگاه‌های حوزه حضرت زینب (س) شرکت کردند و عملکرد یکساله خود را در قالب عکس، فیلم، هنر‌های دستی، تجسمی و تولیدات خانگی به نمایش در آوردند.

فرمانده سپاه چالوس افزود: در این طرح عملکرد و فعالیت‌های پایگاه‌های حوزه حضرت زینب (س) در قالب کلیپ و نمایشگاه عکس و شرح مختصر توسط فرماندهان پایگاه‌ها با محوریت حلقات صالحین کودک، نوجوان وجوان، سبک زندگی اسلامی با شعار بانوی نقش آفرین الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی در زمینه های، فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، تعلیم و تربیت و... با حضور معاونت‌ها و کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار