حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند:

ما امروز در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار داریم

حجت الاسلام شجاعی در نشست ستاد امربه معروف ونهی از منکر گفت:ما امروز در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار داریم ودشمن همه تلاش خودش را برای اینکه به هویت دینی و مذهبی واسلامی وانقلابی ما آسیب بزند، بکار گرفته است .
کد خبر: ۹۴۴۱۴۲۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند در جلسه ستاد امربه معروف ونهی از منکر شهرستان زرند که در دفتر امام جمعه این شهر برگزارگردید با گرامی داشت یادوخاطره شهدای والامقام خصوصا شهید ایت الله بهشتی و72یار ایشان وتبریک هفته قوه قضائیه گفت: ما امروز در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار داریم ودشمن همه ظرفیتهای خودش را خصوصا از طریق فضای مجازی برای اینکه به هویت دینی و مذهبی واسلامی وانقلابی ما آسیب بزند، بکار گرفته است که ما باید بیش از گذشته مراقب ومواظب باشیم .

وی افزود: اگر نهادهایی مثل شورای امر به معروف ویا شورای فرهنگ عمومی ویا دیگر نهادهای مذهبی وفرهنگی بخواهند تعلل کنند قطعاً دشمن از این تعلل ما استفاده خواهد کرد .

حجت الاسلام شجاعی تصریح کرد: اهمیت بحث امر به معروف ونهی از منکر هنوز برای خودِ ما تبیین نشده است که این موضوع خودش یک منکر است.

وی تاکید کرد: ما در مرحله اول باید این معروف را اشاعه بدهیم تاحداقل عزیزانی که در دستگاههای شهرستان هستنداین کار وبرنامه را در اولویت کاری خودشان قرار بدهند .

وی ازهمه دستگاهها ونهادهای اجرایی خواست که همه همت خود را برای اجرای فریضه امربه معروف ونهی از منکر به کار گیرند ونگذارند این فریضه مهم به فراموشی سپرده شود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار