مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خبر داد؛

جشنواره فرهنگی و ورزشی استان البرز در کرج برگزار می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در دهه ولایت خبر داد و گفت: این اداره کل نیز در راستای وظایف حمایتی و اجتماعی خود در این رویداد همکاری و مشارکت خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۹۴
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز امروز در بازدید از محل برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی استان در ورزشگاه انقلاب کرج، از برگزاری این جشنواره در دهه ولایت خبر داد و گفت: این نمایشگاه به همت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و با همکاری ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و شهرداری کرج و سایر دستگاه های ذی ربط برگزار می شود.

جشنواره فرهنگی و ورزشی استان البرز در کرج برگزار می شود

وی با اشاره به اینکه مقرر شده در این جشنواره، غرفه هایی در حوزه ورزشی، اشتغال، تعاون، کارآفرینی و فروش محصولات مشاغل خانگی نیز برپا شود، مطرح کرد: از شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب دهنده ها و کافه کارآفرینی ها نیز دعوت به عمل می آید تا در دو حوزه کارآفرینی و اشتغال در این جشنواره نقش آفرینی کنند. این اداره کل نیز در راستای وظایف حمایتی و اجتماعی خود در این رویداد همکاری و مشارکت خواهد داشت.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار