خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان خبر داد

اعزام ۱۳۰ نفر از بسیجیان کارخانجات استان همدان به اردوی راهیان نور

همدان-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان از اعزام ۱۳۰ نفر از بسیجیان کارخانجات استان همدان به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۴۵
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: تعداد ۱۳۰ نفر از بسیجیان کارخانجات و همچنین کارمندان ادارات کار استان و شهرستان‌های همدان به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند تا از منطقه عملیاتی مریوان و سنندج بازدید کنند.

وی افزود: بسیجیان در قالب سه دستگاه اتوبوس به همراه راوی و روحانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان عنوان کرد: بسیجیان در این برنامه معنوی به مدت ۲ روز از مناطق عملیاتی از قبیل باشگاه افسران سنندج، یادمان والفجر ۴ و یادمان شهدای گمنام زریوار بازدید کردند.

وی گفت: آشنایی خانواده‌ها با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و بازدید از مناطق عملیاتی و مشاهده ایثارگری‌های فرزندان این مرز و بوم در سرزمین مجاهدت‌های خاموش از جمله اهداف این برنامه بود.

برات‌زاده با اشاره به رشادت‌ها و شهادت رزمندگان گرانقدری از استان همدان در این مناطق، تصریح کرد: اجرای راهیان نور یکی از برنامه‌ها برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل امروز با ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است.

اعزام ۱۳۰ نفر از بسیجیان کارخانجات استان همدان به اردوی راهیان نور

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار