در آستانه عید سعید غدیر خم؛

دیوار نگاره میدان جمهوری کرج رنگ غدیر به خود گرفت

جدیدترین دیوار نگاره میدان جمهوری کرج به مناسبت عید سعید غدیر خم با نوشته "تا صبح ظهور تا طلوع گل یاس، پیغام غدیر می رود نسل به نسل" رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۹۹۹
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، جدیدترین دیوارنگاره میدان جمهوری به مناسبت عید سعید غدیر خم، عید برادری و تمسک به اهل بیت رسول خدا(ص) رنگ و بوی غدیری به خود گرفت.

دیوار نگاره میدان جمهوری به ابتکار آیت الله حسینی همدانی و صاحب امتیازی دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج و همکاری شهرداری کرج در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ با عنوان "انتخاب شما" همزمان با ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا رونمایی شد و با عنوان های "نسل حسینی"، "در مسیر پیروزی"، "بانوان افتخار ایران" و "رحمت عام" با نوشته " تو رحمت عامی و فقط خیررساندی، حتی به همان کس که دلش تار گرفته" همزمان با اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) در جشنواره کن ادامه یافت.

با توجه به نابسامانی سیمای کرج و آشفتگی بصری حاصل از تابلوهای تبلیغاتی، دیوارنگاره میدان جمهوری بانظر آیت الله حسینی همدانی، بدون بهره برداری تبلیغاتی با توجه به سیاست گذاری سالانه و هدف تولید محتوا برای مناسبت های ملی و مذهبی و واکنش های ملی نصب و اجرا شد.

بر این اساس، سیاست گذاری امسال "جمعیت" بوده و تمامی محتواهای تولید شده بر اساس این سیاست خواهد بود.

دیوارنگاره میدان جمهوری متشکل از ایده پرداز، طراح شعار، شاعر، طراح گرافیک، عکاس و تصویر ساز می باشد.

گفتنی است میدان جمهوری کرج به عنوان یکی از میادین اصلی شهر کرج که همواره محل تجمع و برگزاری مناسبت های ملی مرکز استان است به عنوان محل نصب اولین دیوار نگاره استان البرز انتخاب شد.

خبرنگار: الناز رحمت نژاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها