فرمانده سپاه میانه:

برگزاری یادواره شهدا، نسل امروز را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می کند

تبریز- فرمانده سپاه میانه بخشی عظیمی از مشکلات کشور را نتیجه مادی‌گرایی و دوری از آرمان های شهدا و فرهنگ شهادت عنوان و بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا، نسل امروز را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می کند.
کد خبر: ۹۴۴۳۴۵۶
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهید رضا صفدری، فلسفه برگزاری مراسماتی چون یادواره های شهدا را تبیین فلسفه و اهداف انقلاب، بیان رشادتهای شهدا و زحمات رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت عنوان کرد.

وی اظهار داشت: مصائبی که‌ بر سر حضرت علی علیه‌السلام و فرزندانشان آمد، زاییده عدم تبیین واقعه غدیر و عدم دفاع از مقام امامت و ولایت توسط خواص جامعه و صحابه پیامبر(ص) بود.

   محمدی با اشاره به اینکه زنده ماندن فرهنگ عاشورا و ماندگاری قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام نتیجه تبیین گری های جهادی حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) بود، بر لزوم جریان فرهنگ تبیین گری و جهاد تبیین در جامعه برای آشنایی جوانان و نوجوانان امروز با سبک زندگی و سیره شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: باید بدانیم که هر چه از این مسیر دور شویم و از شهدا فاصله بگیریم، آسیب پذیرتر شده و ضربه های شدیدتری از دشمن خواهیم خورد.

وی زنده ماندن خط سرخ شهادت را منوط به زنده ماندن مکتب حاج قاسم سلیمانی و شهدا دانسته و تاکید کرد: اگر بخواهیم مکتب استکبارستیز و پویای اسلام زنده بماند چاره‌ای جز زنده نگه داشتن مکتب‌ شهدا نداریم.

برگزاری یادواره شهدا، نسل امروز را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می کندپیوست

   آیین گرامیداشت سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام و سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهید رضا صفدری در مسجد جامع شهر ترکمانچای میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها