تجلیل از شهرداران و دهیاران برتر شهرستان ری

همایش تجلیل از شهرداران و دهیاران ساعی شهرستان ری با حضور موسوی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولین در بخشداری کهریزک برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۶۲۳
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳

موسوی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران گفت: وظیفه شرعی داریم که بعضی از مسائل روز را تبیین کنیم و بایستی گفت که نظام جمهوری اسلامی یک مبانی دارد و باید نسبت به این اصول پایبند باشیم.

او افزود: تنها حکومتی هستیم که حکومت علوی داریم و اصل نظام ولایت فقیه هست و اگر به این موضوع پایبند نیستیم نباید مسئولیت را بپذیریم.

موسوی گفت: خدمات زیادی در حوزه روستاها و شهرها به مردم داده میشود و به نوعی دهیاران در جبهه خط مقدم و خدمات رسانی هستند و با توجه به مطالبات مردم در روستاها بایستی با سعه صدر پاسخگوی مردم باشند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با اشاره به اینکه روستا تعریف جداگانه ای با شهر دارد و روستا باید تولید داشته باشد گفت: شهرها مصرف گرا هستند و روستا باید یک مرکز تولیدی داشته باشد و  امروزه اهمیت کشاورزی و غذا را در جهان با بحران جنگ روسیه و اوکراین احساس می کنیم.

حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این مراسم گفت: عید قربان عید زیبایی است و عید قربان به ما یاد داد که دستور خداوند قاطع بر همه دستورات است و همیشه باید پیرو دستورات خداوند باشیم.

او گفت: از همه بخشداران، دهیاران و شهرداران تشکر میکنم چراکه آنان با همت جهادی روستاها را به سمت پیشرفت و تعالی دارند سوق می‌دهند.

او خطاب به دهیاران گفت: اکنون فرصت خدمت در دستان شماست و این فرصت را از دست ندهید و اگر اقدامات دهیاران بر اساس قانون حرکت کند بر پشت آنها هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاج اقا استیری در حاشیه این مراسم با تاکید براینکه غفلت از خدمت منتج به کوله باری از گناه بر دوش مسئولین خواهد شد گفت: روز عرفه روز بسیار ارزشمند و عزیزی است و روزی است که به نیایش مختص داده شده است و در آستانه عید قربان این روز خدمت همه مردم و مسئولین تبریک عرض میکنم.

او افزود: نگاهی که ولایت و امیرالمومنین (ع) به مردم و خدمت داشته است را انشالله ما هم همان نگاه خدمت را داشته باشیم.

امام جمعه باقرشهر کهریزک گفت: در مسئله ساخت و سازها باید در شهرستان ری که تراکم جمعیتی بالاست توجه ویژه بشود و شهرداران و دهیاران نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

او با اشاره به اینکه قانون برای همه یکسان است و در این مورد با دقت برخورد شود گفت: هر چند مشکلات در جامعه وجود دارد اما نباید اقدامات انجام شده را نادیده گرفت و بذر ناامیدی پاشید چرا که تنها حربه دشمن برای کشور ایجاد یاس ‌و ناامیدی بین آحاد مردم است.

  

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات