خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان خبر داد

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد همدان در روستای رایکان

همدان-مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان از برگزاری اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزش و سلامت و بهداشت طی دو هفته در روستای رایکان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۳۷۵۲
|
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷

مهدی چشمه قصابانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای ادامه اردو‌های جهادی گروه شهید مصطفوی همزمان با عید سعید غدیر اظهار کرد: اردوی جهادی ما در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزش و سلامت و بهداشت در دو هفته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات تخریب و پی‎‌ریزی خانه انجام شده و در اردوی جهادی بعدی روی چیدن دیوار کار می‌کنیم، افزود: در بخش بهداشت و سلامت این روستا قرار شد که چند نفر پزشک و دندانپزشک در اردوی جهادی بعدی همراه ما باشند و به مدت سه روز مردم را ویزیت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان عنوان کرد: بسته کاملی نیز از انواع دارو‌های مورد نیاز آماده شده که با توجه به تجویز و تشخیص پزشکان حاضر در اردو و نیاز مردم، در اختیار مردم روستا قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تهیه پرچم‌های غدیر ادامه داد: پرچم‌ها آماده و به ۸۰ خانواده داده شده تا همزمان با عید غدیر بر سر در منازل خود نصب کنند و حال و هوای غدیر در روستا ملموس‌تر شود.

چشمه قصابانی با بیان اینکه خدمات آموزشی نیز پیش بینی شده است، گفت: بانوان مربی خیاط در این اردو همراه ما خواهند بود و کلاس‌های کارآفرینی و انواع آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: باتوجه به نیاز مردم این روستا به مشاوره حقوقی، در این اردوی جهادی چند نفر فارغ‌التحصیل رشته‌های حقوق و آشنا به امور حقوقی همراه ما خواهند بود تا هم سوالات مردم را پاسخ دهند و هم نسبت به مسائل حقوقی مردم روستا را آشنا کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان با بیان اینکه کار شناسایی مناطق محروم از هفتم فروردین کلید خورده و در نهایت روستای رایکان انتخاب شد، خاطرنشان کرد: بخشی از منابع مالی تامین شده و امیدواریم با کمک خیرین و مسولین استانی بتوانیم مشکلات موجود را حل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار