تشریح بخشی از اقدامات و خدمات مجمع خیرین سلامت کهگیلویه وبویراحمد در شبکه سلامت/ پروژه هایی که در قلب محرومیت احداث می شوند

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با شبکه سلامت به تشریح بخشی از اقدامات و خدمات انجام شده این مجمع در نقاط مختلف استان پرداخت و دست یاری به سوی خیرین دراز کرد.
کد خبر: ۹۴۴۶۸۹۸
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد، به نقل از امور مشارکتها و روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان، سالار جوکار امروز یکشنبه (۲ تیر ۱۴۰۱ ) در گفت و گوی تلفنی با برنامه مثبت سلامت به بیان اهمیت کار خیر و نقش آن در پیشرفت سلامت جامعه پرداخت و از مجری برنامه و همه دست اندرکاران شبکه سلامت که بانی این خیر هستند و در جهت انعکاس اخبار و فعالیت های خیرین تلاش می کنند ،تشکر و قدردانی کرد.

تشریح اقدامات و خدمات مجمع خیرین سلامت کهگیلویه وبویراحمد در شبکه سلامت/ پروژه هایی که در قلب محرومیت احداث می شوند

وی در ادامه به دو سوال مجری برنامه درباره چگونگی فرهنگ سازی کار خیر و اقدامات مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد پاسخ داد و گفت: کار و عمل خیر حد و مرز نمی شناسد و فرقی ندارد در کدام شهر و روستا و یا کجای ایران و جهان باشی.

جوکار ابراز داشت: خیرین بزرگوار در اقصی نقاط کشور دغدغه سلامت مردم را دارند و در استان کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد تلاش های زیادی را در زمینه ساخت و ساز مراکز خدمات جامع سلامت، خانه های بهداشت، پایگاه های سلامت، پایگاه های اورژانس ۱۱۵ جاده ای و اهدای تجهیزات پزشکی به بخش های بیمارستانی داشته اند و این نقطه قوتی برای حوزه بهداشت و درمان است و عزیزان ما در دیگر استان های کشور خدمات خیرخواهانه ای داشته اند که قابل تقدیر و تشکر است.

مدیر عامل مجمع خبرین کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از همه خیرین استان، خارج استان و خارج از کشور که به حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کمک کرده اند، ابراز امیدواری کرد این خدمات باقیات و صالحاتی برای خیرین بزرگوار باشد.

تشریح اقدامات و خدمات مجمع خیرین سلامت کهگیلویه وبویراحمد در شبکه سلامت/ پروژه هایی که در قلب محرومیت احداث می شوند

جوکار ابراز داشت: خدمت به مردم دارای ثواب زیادی است و در فعالیت های خیرین باید قصد قربت کرد و قطعا خیرین محترم همین کار را انجام  می دهند و خدماتی که ارایه می دهند به واسطه اینکه خدمتی به آنها انجام شود نیست و همه دغدغه آنها خدمت بی منت به مردم است.

وی در ادامه به بخشی از فعالیت ها و اقدامات مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: خدمات و اقدامات در این زمینه زیاد است اما پروژه هایی که امسال می خواهیم اجرا کنیم و یا در دست اجرا هستند را اعلام می کنم و امیدوارم خیرین هم استانی و خارج استان به ما کمک کنند و منشا خیر باشند.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: برای خانه های بهداشت مال ملا و موگرمون شهرستان لنده خیر اهل گراش مبلغ یک و نیم میلیارد تومان تقبل کردند و عملیات اجرایی آنها به زودی آغاز می شود.

جوکار افزود:در محور اصفهان _پاتاوه به دهدشت پایگاه اورژانس جاده ای را می سازیم که خیر تهرانی مبلغ یک میلیارد تومان تقبل کرده اند و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساختمان نیمه تمام در مرکز خدمات جامع سلامت مادوان شهرستان بویراحمد را داریم که مبلغ دو میلیارد تومان توسط یکی از خیرین یا مجمع خیرین سلامت کشور تعهد خواهد شد و برای باقی مانده اعتبارات آنها از خیرین بزرگوار طلب کمک و یاری می نمایم.

وی بیان کرد: مرکز خدمات جامع بیماران خاص یاسوج از دیگر پروژه های مجمع خیرین سلامت استان است که چندین بیماری خاص را زیر پوشش قرار می دهد.

تشریح اقدامات و خدمات مجمع خیرین سلامت کهگیلویه وبویراحمد در شبکه سلامت/ پروژه هایی که در قلب محرومیت احداث می شوند

جوکار گفت: پلی کیلنیک تخصصی دندانپزشکی دوگنبدان با بیش از یکهزار مترمربع زیربنا، همراه سرای بیمار یاسوج و همراه سرای بیمار گچساران از دیگر پروژه هاست که از خیرین بزرگوار انتظار می رود در تجهیز و تکمیل این پروژه ها ما را یاری کنند.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: طبق اعلام مرکز فوریت های پزشکی استان در محور یاسوج به بابامیدان نیاز به احداث پایگاه اورژانس جاده ای در منطقه آب سفید شهرستان بویراحمد را داریم که امیدواریم این موضوع به نتیجه برسد و خیرین محترم برای احداث یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ متر مربعی با ما همکاری داشته باشند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار