استاندار ایلام در حاشیه بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی مهران:

استان ایلام آماده میزبانی از زوار اربعین حسینی است/ ۲۰ هزار متر سایه بان در پایانه مرزی مهران ایجاد می شود

بهرام نیا با بیان اینکه با آمادگی کامل میزبان زائران سراسر کشور می شویم، گفت: بیش از ۲۰ هزار متر مربع سایبان تا قبل از اربعین در پایانه مرزی مهران انجام می شود.
کد خبر: ۹۴۴۶۹۶۵
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، استاندار ایلام، در حاشیه بازدید از زیرساخت های اربعین در مسیر ایلام به مهران، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد:  امروز با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان از پروژه های زیرساخت اربعین حسینی برای تسهیل در تردد زوار بازدید شد که این بازدید ها در راستای تسریع در روند اجرای پروژه ها و آماده سازی استان برای اربعین حسینی است.

 

«حسن بهرام‌نیا» با تقدیر از تلاش شبانه روزی همه دستگاه ها و دست اندرکاران ستاد اربعین استان، گفت: ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی در شهر مهران برای تامین آب پارکینگ اربعین در حال انجام است و در مجموع ۴ کیلومتر خط لوله برای این پروژه استفاده خواهد شد و انشاءالله تا ۲۰ مرداد ماه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

 

استاندار ایلام  با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار متر مربع سایبان در پایانه مرزی مهران ایجاد می شود، افزود:  تلاش می شود که با هماهنگی های لازم، این میزان سایبان تا قبل از شروع کنگره عظیم اربعین حسینی در سال جاری برای استفاده زائران نصب و آماده بهره برداری شود.

وی از چهارخطه کردن ۷ کیلومتر جاده مسیر ایلام - مهران با کمک استان های معین خبر داد و گفت: هم اکنون ماشین آلات استانهای معین در حال فعالیت و انشاءالله تا پایان مرداد ماه عملیات چهارخطه کردن این مسیر به اتمام می رسد.

 

بهرام نیا با اشاره به بازدید از پل صلواتی واقع در مسیر ایلام - مهران نیز، تصریح کرد: در راستای تعریض مسیر هفت کیلومتر از کنجانچم تا رضاآباد مهران علاوه بر تعریض این مسیر، باید نسبت به تعریض پل‌های مسیر اقدام شود که یکی از این نقاط مهم، پل معروف به صلواتی است.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه پل معروف به صلواتی با ۴۵ متر دهنه باید از سازه فلزی نسبت به نصب باند دوم آن برای این مسیر استفاده شود، گفت: امروز همچنین از محل استقرار موکب ها و از اکثر پروژه های حوزه اربعین در پایانه مرزی مهران بازدید به عمل آمد.

 

بهرام نیا در پایان با بیان اینکه اوج کار و فعالیت خدمت رسانی به زائران در کنگره عظیم اربعین است،  خاطرنشان کرد: به امید خدا با آمادگی کامل میزبان زائران سراسر کشور خواهیم بود.

ارسال نظرات