حجت الاسلام مهدی طائب:

یاس، ناامیدی و سیاه نمایی از وضعیت کشور اصلی ترین راهبردهای دشمن می باشد

حجت الاسلام مهدی طائب در گردهمایی سیاسی بصیرتی سپاه ناحیه مقاومت امام سجاد(ع) گفت: یاس، ناامیدی و سیاه نمایی از وضعیت کشور اصلی ترین راهبردهای دشمن می باشد.
کد خبر: ۹۴۴۷۸۰۸
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه در گردهمایی سیاسی سپاه ناحیه مقاومت امام سجاد(ع) با بیان اینکه امروز باید جهاد تبیین را اهم تکالیف خود بدانیم، گفت: امروز راه و مسیر مبارزه به جایی رسیده است که نقطه استراتژیک آن، تبیین است.

وی با اشاره به خانه نشینی حضرت امیرالمومنین(ع) بعد از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) ادامه داد: حاضران و شاهدان غدیر خم سکوت کردند و حقیقت جانشینی حضرت امیر(ع) را تبیین نکردند.

حجت الاسلام طائب افزود: امروز دشمن به اوج ناتوانی خود رسیده است و به جنگ و عملیات روانی رو آورده و اصلی ترین راهبرد خود را ایجاد یأس، نا امیدی و سیاه نمایی از وضعیت کشور قرار داده است.

به گفته وی، اگر حوادث و وقایع را ما برای مردم تبیین نکنیم، دشمن این کار را خواهد. اگر تبیین درست صورت نگیرد امام حق به فراموشی سپرده و در نهایت به دست اهل حق کشته می شود.

وی در پایان با بیان اینکه غدیر خم جهاد تبیین بود و دشمن تلاش کرد خوب تبیین نشود، بیان کرد: تبیین گاهی با سختی همراه است. کاری که با سختی همراه باشد جهاد شمرده می شود.

انتهای پیام/ ر  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار