استاندار ایلام در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور:

تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی مهم ترین اولویت استان ایلام است

بهرام نیا گفت: برگزاری مراسم بزرگ اربعین در ایلام با توجه به گستردگی تردد زوار نیازمند توجه ویژه در اختصاص و تخصیص اعتبارات لازم است.
کد خبر: ۹۴۴۸۵۸۶
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، استاندار ایلام، روز دوشنبه(۱۰ مرداد) در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور که به ریاست دکتر« سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌ محترم جمهوری و با حضور مجموعه اعضاء در محل نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد،  گزارش کاملی از کارها و اقدامات انجام شده  در راستای ایجاد زیرساخت‌ها و اجرای طرح‌ها و پروژه ها حوزه اربعین استان، ایجاد تونل‌ها و پل‌ها و همچنین تعریض جاده‌ها و حذف نقاط حادثه‌خیز در مسیرهای اربعین استان، تجهیز وسایل و امکانات در پایانه مرزی مهران، ایجاد سایبان، آبسردکن، توسعه پارکینگ‌ها، زائر سراها و ... مسائل و مشکلات این حوزه را نیز مطرح و پیگیری  کرد.

 

« حسن بهرام نیا» در ادامه با اشاره به اهمیت مقوله مهم اربعین در کشور، گفت: امروز مهمترین اولویت استان نیز به همین موضوع اختصاص پیدا کرده است و در این راستا نشست‌های ستاد اربعین را بصورت هفتگی و امور مربوطه بصورت‌ روزانه رصد، پایش و پیگیری می شود.

 

وی با تقدیر از نگاه مثبت رییس‌جمهور و دولت سیزدهم به مقوله مهم اربعین،  تصریح کرد: تاکنون مساعدت و حمایت دولت در این زمینه قابل تقدیر بوده است اما حجم و وسعت برگزار مراسم بزرگ اربعین در استان ایلام با توجه به گستردگی پوشش تردد زوار نیازمند توجه ویژه در اختصاص و تخصیص اعتبارات لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها و اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام است.

 

گفتنی است، در پایان این نشست دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ضمن تقدیر از زحمات همه دست اندرکاران در حوزه اربعین در راستای کمک به ایجاد زیرساخت‌ها، اتمام طرح‌ها و پروژه‌های اربعین استان و همچنین تجهیز وسایل و امکانات در پایانه مرزی مهران دستور مساعدت لازم را به وزارتخانه‌های مرتبط صادر کردند.
 

استاندار ایلام در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده، مسائل و مشکلات استان در این حوزه را نیز مطرح و پیگیری کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار