اقدامات نیروهای جهادی در کمک به سیل زدگان رفسنجان

با ورود سیلاب به شهر و ویرانگریهایش گروه های جهادی به امدادرسانی به مردم سیل زده رفسنجان شتافتند تا با قدرت هر چه تمام تر سیل را مهار کنند و به رفع آسیب های ناشی از سیل کمک کنند.
کد خبر: ۹۴۴۹۱۱۲
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

اقدامات نیروهای جهادی در کمک به سیل زدگان رفسنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرگردپاسدار شجاع الدینی در این رابطه اظهار کرد: اعزام تیم های جهادی شهید آوینی ،شهید اژدری، شهیدحسینی پورو شهدای کمال آباد ازهشت تا دوازدهم مرداد جهت امدادرسانی به مردم گرفتاردرسیل انجام شد.
وی افزود: این نیروها کار تخلیه خانه ها و مغازه ها از آب و جمع آوری وسایل منزل که دچار آب گرفتگی شده بودند را انجام می دهند.
وی با اشاره به امدادرسانی توسط گروه جهادی شهید علی عرب حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت زینب (س) گفت: این گروه جهادی هم برای کمک به سیل زدگان اقلام غیر نقدی از جمله آب معدنی، برنج، کنسروجات، وسایل بهداشتی (ماسک ) را از مردم خیر جمع آوری و توزیع می کند همچنین پخت و توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم بین سیل زدگان را در دستور کار قرار دادند.
سرگرد شجاع الدینی در مورد گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) کبوترخان در شهرستان رفسنجان هم اظهار کرد: همت ملت وبسیجیان شریف کبوترخان جهت کمک رسانی به سیل زدگان رفسنجان برای تمیز کردن منازل ادامه دارد.

اهدای بسته فرهنگی شیرخوارگان حسینی به سیل زدگان:
سرگرد پاسدار شجاع الدینی در ادامه به گوشه ای از اقدامات گروه های جهادی در ماه عزای امام حسین(ع) ویژه سیل زدگان هم اشاره کرد و گفت: برش ۷۰ دست لباس شیرخوارگان حسینی باهدف اهدا بسته تبرکی به سیل زدگان در کنار غذای گرم در روز جمعه قرار هست انجام بشود.
وی افزود: همچنین ۴میلیون تومان وجه نقد توسط گروه جهادی شهید صفری پایگاه فاطمیه(س) به سیل زدگان منطقه شهرک فرهنگیان کمک شد.
مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان ادامه داد: کمک ۵۰ بکس آب معدنی و کنسروجات و لوازم بهداشتی به مناطق سیل زده روستاهای دره در و منطقه کوثر ریز و شهرک فرهنگیان هم انجام شد که جای قدردانی دارد.

سیل مخرب دررفسنجان از چهارشنبه هفته قبل در رفسنجان آغاز شد و به بسیاری از زیرساخت های آب، برق، گاز و جاده و بخش کشاورزی خسارت وارد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار