خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین؛

همت بلند ۷۰ دانشجو معلم بسیج دانشجویی قزوین در طرح «جهاد تربیتی»

محمدی عنوان کرد: ۷۰ دانشجو معلم جهادگر دانشگاه فرهنگیان قزوین در سطح مناطق و شهرستان‌های استان قزوین برای دانش آموزان بازمانده و محروم از تحصیل، کلاس‌های رفع اشکال با رویکرد تربیتی برگزار کردند.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۶۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دکتر محمدی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در حاشیه بازدید از فعالیت دانشجو معلمان بسیجی در طرح جهاد تربیتی بیان کرد: ۷۰ دانشجو معلم جهادگر دانشگاه فرهنگیان قزوین در سطح مناطق و شهرستان‌های استان قزوین برای دانش آموزان بازمانده و محروم از تحصیل، کلاس‌های رفع اشکال با رویکرد تربیتی برگزار کردند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط تحصیل در دوره شیوع کرونا و مجازی بودن آموزش ها، این طرح در تابستان سال جاری در مناطق و شهرستان‌های استان به اجرا درآمد و به هر دانش آموز به طور متوسط طی ۱۵ جلسه آموزشی دروس پایه تدریس و رفع اشکال شد.

وی افزود: گروه جهادی ثامن الائمه برادران و خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین  در طرح جهاد تربیتی به مدت دوماه در هشت منطقه آبیک٫ اقبالیه٫ زیباشهر و قزوین و... برای دانش آموزان بازمانده و محروم از تحصیل، کلاس‌های رفع اشکال با رویکرد تربیتی برگزار کردند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها