خبرهای داغ:
طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان؛

از ۲۰ نفر از آزادگان و ۵ نفر مدافع حرم آل الله در زرین دشت تجلیل شد

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان از ۲۰ نفر از آزادگان و ۵ نفر مدافع حرم آل الله در زرین دشت تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۰۸۹
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از فارس، شامگاه سه شنبه همزمان با۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ۲۰ نفر از آزادگان و ۵ نفر از مدافعان حرم آل الله در مراسمی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران‌ و سپاه شهرستان زرین دشت تجلیل شدند.

این آیین با حضور امام جمعه زرین دشت، سرهنگ پاسدار علی نجفی از فرماند هان اسبق سپاه پاسداران ، ، روح الله قناعتیان مداح اهل بیت، فاضل رفیعی غیاثی از شاعران برجسته استان فارسی و جمعی از آزادگان در مسجد امام موسی کاظم (ع) شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت برگزار شد.

سرهنگ علی نجفی از فرماندهان اسبق سپاه پاسداران استان فارس که خود نیز در دفاع مقدس و همچنین در دفاع از حرم آل الله همراه با سایر مدافعان کشور به دفاع پرداخته به مرور خاطراتی از دوران جنگ پرداخت و گفت: ما مدیون امام خمینی رضوان الله علیه هستیم چرا که انقلابی که به وجود آورد یک انقلاب تربیتی بود.
وی افزود: انقلاب حضرت امام افرادی چون سلیمانی ها و همدانی ها و اسکندری ها تربیت کرد تا درخت این انقلاب برای همیشه تنومند باقی بماند.

نجفی ضمن محکوم کردن توهین به یکی از سرداران شهید در ماه محرم امسال توسط یکی از سران فتنه ۸۸ ابراز کرد: حضرت امام با تکثیر حاج قاسم ها در جامعه اسلامی ایران قدرت جنگ نرم دشمنان را خنثی کرد تا پیر فرتوتی از سران فتنه در ماه عزای حسینی از سر ناتوانی و عجز به جبهه مقاومت و به یکی از فرماندهانی که در کارنامه زندگی اش به جز خدمت، افتخار و عزت آن هم بدون‌منت به اسم شهید حاج حسین همدانی توهین کند.

در ادامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرین دشت نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاربسیج، ضمن گرامیداشت ۲۶مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی، تاکید کرد: این مراسم با هدف احترام گذاشتن به ایثار، فداکاری، صبر، مقاومت و پایداری است.
وی با بیان اینکه ورود آزادگان به میهن اسلامی در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ هیچگاه از یاد و خاطره ملت مقاوم ایران اسلامی پاک نمی شود، اظهار داشت: پیام حضرت امام خمینی(ره) در اول مهر ماه ۱۳۶۷ که با نفس گرم و تاثیرگذار خود در خصوص آزادگان فرمودند، جان دوباره در کالبد جامعه و مردم ایثارگر ایران اسلامی دمید.

به گزارش خبرنگار بسیج، شهرستان زرین دشت در دوران دفاع مقدس ۱۵۱ شهید با احتساب ۶ شهید گمنام ۳۵۰ نفرجانباز، ۲۰ آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

شهرستان زرین دشت در جنوب شرق استان فارس واقع و حدود ۸۰هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار