خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

هنجار شکنان در رصد دستگاه قضا هستند

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در دیدار از خبرگزاری بسیج گفت: دستگاه قضا نسبت به کسانی که هنجار شکنی می کنند با قدرت برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۲۳
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در دیدار از خبرگزاری بسیج گفت: دستگاه قضا یاور مردم بوده و منافع عمومی را حفاظت می کند و اجازه نخواهیم داد تخطی از قانون باعث آسیب به روان جامعه شود. با سامانه جدید ارتباطی که در دستگاه قضا راه اندازی می شود مردم می توانند هفته ای یک بار با دادستان در باره مشکلات خود و عموم صحبت کنند.

وی افزود: این اقدام می تواند مشارکت مردم را برای ارتقا دستگاه قضا و عدالت در جامعه تسریع کند، هدف دستگاه قضا کاهش ورودی پرونده ها می باشد و آشنا سازی مردم با قوانین یکی از نیازهای جامعه در چالاکی دستگاه قضا است.

رجبی در پایان افزود: برنامه های دادستانی در راستای تامین بخشی بوده و تعامل با رسانه ها بهترین مولفه برای تبیین افکار عمومی است، امنیت روانی و محیطی جامعه در همه حوزه ها خط قرمز دستگاه قضا بوده و دادستانی در راستای عدالت بهترین گزینه را مشارکت و همکاری شهروندان عنوان کرد، ترویج و انتشار اخبار درست در آرامش جامعه نقش اساسی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار