بمناسبت سالگرد بازگشت آزادگان به وطن:

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری در گچساران

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری آقایان با حضور جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در جاده سلامت شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۴۲۷
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، معاون تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: این برنامه کاری مشترک از تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج گچساران و مجموعه امور ورزش نفت و گاز گچساران بود  که در چند سال اخیر حضور چنین جمعیتی در برنامه‌های ورزشی شهرستان بی سابقه بوده است.
سرهنگ پاسدار مهراد گرانمایه افزود: در این همایش همزمان بیش از 200 دوچرخه سوار و افزون بر 1000 نفر در پياده روی خانوادگی بمناسبت سالگرد بازگشت آزادگان به وطن عزیزمان شرکت نمودند.
وی گفت: این برنامه با حضور سید ناصر حسینی نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران و فرماندار و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان برگزار شد و از بعضی از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد و گروه سرود لاله های خامی سرودی را در وصف این اسوه های صبر و استقامت و حافظان دین و کیان جمهوری اسلامی سرودند.
معاون تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج گچساران از آحاد مختلف مردم جهت شرکت در همایش از جمله ورزشکاران، دوچرخه‌سواران، تعدادی از هیات های ورزشی شهرستان، سبزقامتان، بسیجیان همیشه در صحنه و مجموعه خدوم امور ورزش نفت و گاز گچساران و در رأس آنها جناب آقای رحمت محمدی که از پیشکسوتان و مفاخر ورزشی شهرستان و استان می باشند تقدیر و تشکر کرد.

گرانمایه ابراز داشت: در پایان برنامه به رسم یادبود هدایای مادی و معنوی به تعدادی از آزادگان و اعضاء گروه سرود و به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء شد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری در گچساران

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری در گچسارانبرگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری در گچسارانبرگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری در گچسارانبرگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری در گچسارانبرگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری در گچسارانبرگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری در گچسارانبرگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری در گچسارانبرگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری در گچسارانبرگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری در گچسارانبرگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری در گچسارانبرگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری در گچسارانبرگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری در گچساران

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار