فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) محمدشهر:

روز جهانی مسجد، یک روز انقلابی است/متولیان و مسئولین باید تلاش خود را به کار گیرند تا مساجد از ریل انقلاب و تاثیر گذاری بر مردم خارج نشود

احسان جعفری با بیان اینکه روز جهانی مسجد، یک روز انقلابی است، گفت: متولیان و مسئولین باید تلاش خود را به کار گیرند تا مساجد از ریل انقلاب و تاثیر گذاری بر مردم خارج نشود.
کد خبر: ۹۴۵۲۵۰۸
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

احسان جعفری، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت  جوادالائمه(ع) محمد شهر کرج، همزمان با روز جهانی مسجد، در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: روز جهانی مسجد یک روز انقلابی است.

جعفری با بیان اینکه به مساجد به عنوان یک پایگاه انقلابی باید توجه شود، ادامه داد: مردم فلسطین نسبت به حمله و تخریب مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی در این روز قیام کردند.

وی افزود: متولیان و مسئولین باید تلاش خود را به کار گیرند تا مساجد از ریل انقلاب و تاثیر گذاری بر مردم خارج نشود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جوادالائمه(ع) با بیان اینکه هماهنگی بین پایگاه های بسیج، مساجد و ائمه جماعات برای باشکوه ترشدن مساجد و مراسماتی که در آن برگزار می‌شود تاثیر گذار است، بیان کرد: سپاه جوادالائمه(ع)  تمام تلاش و تمهیدات خود را به کار گرفته است تا با امام جماعات، امام جمعه محمدشهر و ماهدشت ارتباط لازم را برقرار کند.

وی عنوان کرد: معاونت های مختلف ناحیه جوادالائمه(ع) درمساجدی که پایگاه های بسیج در آنها حضور دارند و فعال هستند حاضرشده و تلاش خود را به کار می‌گیرند تا فعالیت ها در زمینه های مختلف منجر به رشد و شکوفایی مسجد شود.

جعفری در ادامه از خادمان و هیات امنای مساجد که با پایگاه‌های بسیج و سپاه کمال همکاری را  داشتند و در پویا شدن مساجد تاثیرگذار بودند تقدیر و تشکر کرد.

 وی در پایان با اشاره به اینکه برای جذب مخاطب و حضور مردم در مساجد جلساتی با امام جمعه محمدشهر و ماهدشت برگزار شده است، گفت: در این جلسات مقرر شده است  یک کارگاه آموزشی با حضور امام جماعات مساجد و فرماندهان پایگاه های بسیج برگزار شود.

گفتنی است امام جمعه محترم استان البرز، آیت الله حسینی همدانی به عنوان استاد در این کارگاه حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها