تکریم از خانواده متوفیان وابستگان سپاه قمربنی هاشم(ع)

آیین تکریم از خانواده متوفیان وابستگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام (سالهای 1399-1401) در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۷۷۲
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین تکریم از خانواده متوفیان وابستگان سپاه(سالهای 1399-1401) از سوی کانون بازنشستگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در مجتمع لاله شهرکرد با حضور سردار علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، حجت الاسلام والمسلمین  سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و پاسخگویی به سوالات حاضران پیرامون مسایل و مشکلات مربوط به تأمین اجتماعی بازنشستگان و متوفیان نیروهای مسلح استان برگزار شد.

سردار علی افضلی درحاشیه این مراسم گفت: افتخار داشتیم امروز میزبان تعدادی از خانواده های متوفیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام باشیم، عزیزانی که حقیقتا همرزمان شهدای 8سال دفاع مقدس بودند.

وی افزود: این عزیزان همان دغدغه مندی و همان درد مجاهدان فی سبیل الله و شهدای هشت سال دفاع مقدس را داشتند و مصداق فرموده قرآن« من ینتظر...» و منتظر گرفتن اجر و مزد مجاهدت خود یعنی شهادت بودند؛ اما قطع به یقین این عزیزان رسالتی داشتند که بعد از دفاع مقدس بمانند و آن واقعه را برای نسل های آینده بازگو کنند.

افضلی خاطرنشان کرد: امروز رسالت بزرگی هم بر دوش خانواده ها و همرزمانشان در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام است که راه این مجاهدان را ادامه دهند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین  سیدامان الله حسین صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره متوفیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، اظهار کرد: اجر برخی از مجاهدان متوفی از شهدا کمتر نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با یادآوری مرارت هایی که مجاهدان فی سبیل الله و خانواده های آنها در راه جهاد و خدمت به نظام مقدس اسلامی متحمل شده‏اند، گفت: اگر بتوانیم همه مجاهدت های این عزیزان چه در سپاه و چه در ارتش و نیروی انتظامی و ... را جمع آوری و به مردم نشان دهیم، هزاران سند افتخار از مجاهدت های این عزیزان می شود ارائه کرد.

پاسخگویی به سوالات و مشکلات خانواده های متوفیان وابستگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از سوی مسئول تأمین اجتماعی بازنشستگان نیروهای مسلح استان، اهدای لوح سپاس و تجلیل از خانواده متوفیان به همراه مداحی و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این آیین تجلیل بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار