خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس؛

مسجد باید کانونی برای پویایی جامعه اسلامی باشد

آزاده جنگ تحمیلی اظهار داشت: جنگ تحمیلی تنها مقابله جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمن بعثی نبود؛ بلکه همه ابرقدرت‌ها در مقابل ایران اسلامی قد علم کرده بودند که ملت ایران سرافرازانه از این نبرد خارج شد و یک وجب از خاک خود را تسلیم دشمن نکرد.
کد خبر: ۹۴۵۲۹۰۷
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، اصغر حبیبی در همایش گرامی‌داشت روز مسجد در خصوص 26 مرداد و گرامیداشت آن اظهار : مسجد باید کانونی برای پویایی جامعه اسلامی و آماده ساختن مسلمانان برای دفاع از ارزش های اسلامی باشد.
اصغر حبیبی در همایش معتمدین، بزرگان و ارکان مساجد شهرستان اظهار کرد: مسجد مظهر پاکی و ترویج معارف اسلامی، محل عبادت موحدان بوده و روح معنویات در این مکان مقدس موج می‌زند.
وی افزود: مسجد باید کانونی برای پویایی جامعه اسلامی و آماده ساختن مسلمانان برای دفاع از ارزش‌های اسلامی باشد.
سخنران همایش به کارکردهای مساجد در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: تمام تصمیم گیری های جامعه اسلامی باید با محوریت مساجد انجام شود و محلات اسلامی با محوریت مساجد شکل گیرد.
وی افزود: ترویج اخلاق اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر باید با محوریت مساجد صورت گیرد و ائمه جماعت در مساجد با ارائه مطالب مناسب با مسائل روز به جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در مساجدو پایگاه ها همت گمارند.
آقای حبیبی گفت : در مساجد باید برای ترویج تقوای الهی و جهاد تبیین تلاش ویژه صورت گیرد و در این راستا ارکان مساجدو پایگاه های بسیج مساجد وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
در پایان همایش از آزادگان و همچنین خادمین ، هیات امنا و امام جماعت مساجد تقدیر به عمل آمد
این همایش به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مساجدتوسط حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد در خانه ایثار برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار