فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

مربیان متعهد، تربیت کنندگان نسل حافظ مکتب عاشورا هستند

سردار آتانی در دیدار صمیمی با فرماندهان نواحی بسیج و مدیرکل آموزش و پروش گفت: با مربیان صالح و شایسته می توانیم انسانهایی تربیت کنیم که حافظ مکتب عاشورا باشند.
کد خبر: ۹۴۵۳۱۵۴
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در دیدار صمیمی با فرماندهان نواحی بسیج و مدیرکل آموزش و پروش گفت: آموزش و پرورش مدارس را تبدیل به دانشگاه اسلامی کند که بتواند با تربیت انسان های صالح و شایسته از مکتب عاشورا پاسداری و صیانت کند.

وی تصریح کرد: در خصوص شبهاتی که وارد می‌کنند نگران نیستیم و یا اینکه کتاب های ما را به آتش بکشند نباید از جذب حقیقی غافل شویم، مربیان و معلمان دارای منطق قوی و ایمان هستند و باید مفاهیم و جاذبه‌های ارزش های انقلاب را به جوانان و سایرین منتقل کنند. برای معلمینی که در حوزه آموزش نظامی فعالیت می کنند اشرافیت بر موضوع داشته و پاسخ به شبهات دانش آموزان را در نظر بگیرند و هیچ ابایی از سرزنش ها نداشته باشند.

سردار آتانی افزود: در دوران دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز شهید تربیت کرده ایم و این نشان از کارهای فوق العاده بوده است که مکتب عاشورا به کشور ارزانی داشته است. اشرافیت بر موضوعات با مسلح کردن معلمان در حوزه های تخصصی آمادگی دفاعی که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده می تواند گاطمینان خاطری برای همگان فراهم کند که مسیر درست را انتخاب کرده اند.

مربیان متعهد، تربیت کنندگان نسل حافظ مکتب عاشورا هستند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: است برخی برای اینکه راحت باشند از پاسخگویی صرف نظر کرده و اصل اصل مسئله را زیر سوال می برند و با وارد کردن شبهاتی نوعی سردر گمی در بین دانش آموزان و جامعه ایجاد می کنند.

سردار آتانی تشریح کرد: با آموزش درست و فراهم کردن علم آموزی منطبق بر نیاز جامعه می توان بر شبهات غلبه کرد، معلمان قدرت ایران را تبیین کنند چون در حوزه نظامی دستشان پر است.

وی با اشاره به قدرت انقلاب اسلامی در مواجهه با استکبار افزود: روزی روسای جمهور روسیه آمریکا به ایران آمدند و برای خود تقسیم قدرت کردند و به حریم کشور تعرض نمودند.امروز رییس جمهور روسیه که خود را یک قدرت نظامی می داند به ایران می آیند اما نه برای تقسیم کشور و تعرض بلکه التماس می کند که به روسیه پهپاد بدهید و تجربه های خود را در اختیار این کشور قرار دهیم.

سردار آتانی گفت: آمریکایی ها معتقدند ایران معادلات قدرت جهانی را بر هم زده است و دوست نداریم پهپادهای ایرانی در آسمان اوکراین مشاهده شود. برای معلمان و مربیان تور های دفاعی برگزار شود تا به قدرت ایران پی ببرند و با دستان پر امید دهی کنند.

وی عنوان کرد: با انتخاب معلمان برجسته و دلسوز که توانایی انتقال مفاهیم را دارند در تهییج افکار به نفع کشور و انقلاب کمک کنید. با ظرافت و توانمندی یک ارتش منسجم قوی علمی، نظامی تشکیل دهیم که مردم را علاقه مند به نظام کنند.

وی در پایان گفت: در اتحادی مثال زدنی قدرت کشور را به رخ همه بکشیم و پیوند بین سپاه و آموزش پرورش از نکات برجسته و حائز اهمیت بوده که باید مستحکم تر از گذشته شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار