مسئول فرهنگی حوزه صاحب الزمان(عج ):

لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، الگو پذیزی از روش شهیدان رجایی و باهنر است

میری گفت: شهیدان رجایی و باهنر فارغ از اندیشه پست و مقام، به خدمت برای مردم می‌اندیشیدند و با همین خدمت صادقانه و اندیشه‌های نیک توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند.
کد خبر: ۹۴۵۳۶۸۴
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

نادر میری، مسئول فرهنگی حوزه صاحب الزمان(عج ) ادارات کل بسیج کارمندان و فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: هفته دولت فرصتی است تا اندکی تامل کنیم و به آنچه درگذر شتابزده زمان پنهان مانده، نظر افکنیم.

وی با اشاره به این مطلب که باید رنج و تلاش مسئولان متعهد کشور را ارج نهیم، افزود:  خدمت های نادیدنی دولتمردان خدمتگزار و صاحب منصبان درد آشنا را سپاس گوییم و به همه تلاشگران و زحمتکشان نظام جمهوری اسلامی خسته نباشید بگوییم.

نادر میری ادامه داد: هشتم شهریور ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، نمادی از حقانیت و مظلومیت نظام و سند دیگری بر شقاوت سازمان های تروریستی است که با ارتکاب شنیع ترین جنایات ضد بشری در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، بارها و بارها چهره سفاک و خونریز خود را در برابر این ملت ستمدیده نمایان ساخته اند.

این مسئول تصریح کرد: روز کارمند فرصت مغتنمی است تا از خدمات و فعالیت‌های تمام کارمندان صدیق و پرتلاش قدردانی شود، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمام دولت مردان و کارمندان ارزنده و نیروهای پرتلاش و فعال که دل در گرو خدمت به انقلاب اسلامی ایران بستند، تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت و ادامه راه شهدای بزرگوار از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

فرمانده پایگاه علوم پزشکی زاهدان با تاکید بر این مطلب که لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، الگو پذیزی از روش شهیدان رجایی و باهنر است گفت: هفته دولت ایام ارزشمندی است چراکه اثبات می کند که دولتمردانی همانند رجایی و باهنر تا پای جان هم خدمتگزار مردم هستند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که شهیدان رجایی و باهنر فارغ از اندیشه پست و مقام، به خدمت برای مردم می‌اندیشیدند و با همین خدمت صادقانه و اندیشه‌های نیک توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند، ادامه داد: به همین منظور در راستای خدمت به مردم در راستای حفظ سلامت نمازگزاران 2000 عدد ماسک، تعدادی محلول ضدعفونی کننده، پیکسل وجاکلیدی به مناسبت روز کارمند میان نمازگزاران شیعه و سنی نماز جمعه شهرستان زاهدان توزیع شد.

وی اظهار داشت: این اقدام پسندیده با هدف فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگ عمومی، دعوت از مردم برای پیوستن به پویش "من ماسک می زنم" و قدرشناسی از زحمات و فداکاری های کادر درمان همراه با تصاویر شهدای مدافع سلامت به اجرا در آمد ومسلم است که از بین بردن چرخه این ویروس راهی جز همدلی و کمک به یکدیگر ندارد و هرکس در هر شغل و مسئولیتی، می تواند نقش خود را در این راستا ایفا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار