امام جمعه مهریز در جمع طلاب جدیدالورود:

مهمترین نکته در طلبگی عشق به علم و دانش است

امام جمعه شهرستان گفت: مهمترین نکته در طلبگی عشق به علم و دانش است و بر اساس فرموده پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) علم و دین با همدیگر توام هستند اگر آن‌ها را جدا کنیم هیچکدام بدرد نمی‌خورد.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۸۶
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه امام صادق علیه السلام، حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز عشق به تحصیل، اخلاص، قصد قربت، ولایتمداری و بصیرت را از مهمترین مولفه‌های یک طلبه موفق دانست و اظهار کرد: روز اولی که یک طلبه وارد حوزه علمیه می‌شود باید هدف خودش را مشخص کند، جامعه ما در حال حاضر نیاز به روحانیت باسواد دارد روحانیتی که بتوانند در مقابل جنگ نرم دشمن و ناتوی فرهنگی نقش موثر ایفا کنند.

امام جمعه شهرستان در جمع طلاب جدیدالورود شهرستان گفت: مهمترین نکته در طلبگی عشق به علم و دانش است و بر اساس فرموده پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) علم و دین با همدیگر توام هستند اگر آن‌ها را جدا کنیم هیچکدام بدرد نمی‌خورد.
وی اخلاص را عنصر مهم دیگر در موفقیت طلبه دانست و از طلاب جدید خواست با نیت قربت دروس حوزه علمیه را شروع کنند تا در آینده خدمت گزار خوبی برای اسلام و مسلمین باشند.

لازم به ذکر است در حال حاضر پنج پایه تحصیلی در حوزه علمیه مهریز با حضور ٢۵ نفر طلبه برقرار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار