خبرهای داغ:
حجت الاسلام فرهنگ در آیین معارفه امام جمعه نایین

امام جمعه محور وحدت ، حلقه اتصال بین مردم و مسئولین ، و مسئول قرارگاه فرهنگی شهر است.

با اعطای حکمی ازسوی شورای سیاستگزاری ائمه جمعه ، حجت الاسلام والمسلمین مطهر خو به امامت جمعه شهرستان نایین منصوب گردید.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۵۴
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۷

گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از نایین " باحضور نمازگزاران جمعه خانواده شهدا و مسئولین ، با اعطای حکم ریاست شورای سیاستگزاری ائمه جمعه ، حجت الاسلام والمسلمین محمد مطهربه امامت جمعه نایین منصوب گردید.

حجة الاسلام و المسلمین فرهنگ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان ضمن تقدیر از زحمات حضرت حجة الاسلام و المسلمین حاج آقای سجادی، متن حکم حضرت حجة الاسلام و المسلمین مطهر خو را قرائت نمود و حکم امام جمعه جدید شهرستان توسط پدر شهید عرب به ایشان تقدیم شد.

 مسئول ستاد شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان اصفهان در مراسم اعطای حکم حجت الاسلام مطهرخو طی سخنانی گفت : نمازجمعه تریبون همه مردم است نه شخص ،گروه یا فرد خاصی

حجة الاسلام فرهنگ در ادامه گفت: به برکت انقلاب اسلامی درحال حاضر ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در کشور وجود دارد که این پایگاه‌ها فرصت خوبی برای جبهه انقلاب در مقابل جبهه کفر است.

وی افزود: امام جمعه محور وحدت، حلقه اتصال بین مردم و مسئولین و مسئول قرارگاه فرهنگی شهر است.

حجت الاسلام فرهنگ در بخشی از بیانات خود خاطر نشان کرد: امام جمعه تریبون مردم و برای مردم است و نه شخص،گروه و یا فردی.

حجة الاسلام و المسلمین مطهر خو در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه از عموم مردم به ویژه جوانان برای کمک به ایشان در پیشبرد فعالیتهای فرهنگی شهرستان دعوت نمود و با بیان مطالبی در خصوص جنگ رسانه ای به تشریح منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی پرداخت.

حجة الاسلام محمد مطهرخو متولد ۱۳۵۸ است که در کارنامه خود معاونت امر به معروف و نهی از منکر اصفهان و امام جمعه شهر طالخونچه را دارد.

در این مراسم توسط محسن فیروزی، فرماندار و سرکار خانم دکتر الهام آزاد، نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک طی سخنانی ضمن معرفی شاخص های شهرستان  انتصاب اان را به این مسئولیت تبریک گفتند.

دیدار با خانواده جانباز محمد امامی و خانواده شهیدان خانی و بخشی، حضور در گلزار شهدای نایین واقع در آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی علیه السلام و تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس قسمتی از برنامه های انجام شده حجت الاسلام مطهرخو در بدو ورود به شهرستان نایین بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار